-
Karta przedpłacona dla firm od BRE Bank
BRE Bank udostępnia klientom instrument pieniądza elektronicznego. Jego wykorzystanie pozwala usprawnić rozliczenia i zmniejszać koszty działania firmy. Ponieważ instrumenty pieniądza elektronicznego mogą być wydawane masowo, dla wielu przedsiębiorców jest to szansa na ciekawe akcje marketingowe i autorskie programy lojalnościowe. Instrument ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... reklamowych? Pandemia zachwiała kondycją finansową firm. Szukając oszczędności, często ograniczały one swoje wydatki na marketing i reklamę. To odbiło się oczywiście ... się kryzys, to w pierwszej kolejności należy ciąć wydatki na reklamę i marketing. W efekcie albo wstrzymują realizację rozpoczętych projektów, albo rezygnują ze współpracy, albo ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... i zyskać ich lojalność. Najbliższe miesiące pokażą, czy ta strategia działa i jak wpływa na kondycję firm reklamowych – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Reklama i marketing pierwsze do redukcji Z badania „Barometr wydatków firmowych”, zrealizowanego w II kwartale 2023 r. na zlecenie ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... Ponadto Grupa dostarcza oprogramowanie dedykowane zwłaszcza dla klientów z branż finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Oferuje również własne systemy wspierające ideę Sales & Marketing oraz nowatorskie rozwiązania z obszaru multimediów. W dniu 12 października 2011 roku spółka WIND MOBILE S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. O emitencie ...
-
Kredyty hipoteczne: praktycy o skutkach zmian prawnych
... hipotecznych to przede wszystkim wzrost kosztów stałych funkcjonowania firm pośrednictwa i doradztwa finansowego. Firmy przewidują zmniejszenie kwot prowizji uzyskiwanych ... sytuacji ograniczonej perspektywy poprawy rentowności, przewidywane są cięcia wydatków na marketing i reklamę. Bardzo prawdopodobne jest natomiast powiększenie liczby ...
-
Źródła finansowania początkującej firmy
... wsparcie bezrobotnych, komercyjne kredyty na start - sposobów na finansowanie dopiero powstających firm jest przynajmniej kilka, ale nie wszystkie są dostępne dla każdego, kto ... firmą (np. księgowość), a na doradztwie w prowadzeniu biznesu (zdobywanie kontrahentów, marketing, budowanie strategii sprzedaży) kończąc. Inkubator to też źródło ...
-
Gdzie po pożyczki online?
... się o szybkie zobowiązanie. Tak właśnie działa odpowiedzialne pożyczanie – zwraca uwagę Łukasz Kuleta, Marketing Manager z Ekspres Kasa (Ferratum Bank Ltd.). Zgodnie z zestawieniem Loan Magazine o dobre praktyki dba 15 firm pożyczkowych, które należą do czołówki polskiego sektora krótkoterminowych zobowiązań. Ponieważ ubiegając się o pożyczkę ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
... wszystko dla Aliora. Tym bardziej, że mają w obecnych bankach kredyty, historię firmy. Nowych firm, na które liczy Alior, będzie raczej ubywać wraz ze słabnącą gospodarką, a konkurencja na rynku usług bankowych dla małych i średnich firm nie śpi. Jedno jest pewne. Dobrze, że pojawił się kolejny gracz na rynku. ...
-
Nowe metody płatności popularniejsze
... bankowe i płatnicze, które zapewnią rozwiązania produktowe i usługi typu end-to-end, dodatkowo zwiększy ogólne przychody firm dostarczających inteligentnych kart (ang. smart cards). Yiru Zhong z warszawskiego oddziału Frost & Sullivan ... wartości w oczach końcowych użytkowników usług bankowych oraz zapewnić firmom dodatkowe usługi, takie jak marketing ...
-
Kantor internetowy: jak ocenić, czy jest bezpieczny?
... profili e-kantorów w mediach społecznościowych, aby sprawdzić komentarze użytkowników, ale także portal opineo.pl, który gromadzi potransakcyjne opinie konsumentów na temat firm z branży e-commerce – wyjaśnia Tomasz Górski, Dyrektor Marketingu Internetowykantor.pl i Walutomat. 5. Sprawdź pozycję e-kantoru na rynku – cena to nie wszystko Pierwszym ...
-
Fundusze VC szansą dla sektora MSP
... płaszczyznach, zarówno związanych z innowacyjnym pomysłem, twardymi aspektami działalności, takimi jak skuteczne zarządzanie finansami, a także z aspektami miękkimi, do których zaliczamy marketing czy PR" – mówi Bogusław Bartoń, Prezes funduszu OneRay Investment. Niezwykle istotne jest również doświadczenie funduszy venture capital w danej branży ...
-
Płatności zbliżeniowe Visa z użyciem iPhone'a
... ’ów w całej Europie” – komentuje Ambrose Tam, prezes Wireless Dynamics. Wyniki europejskich badań konsumenckich, przeprowadzonych na zlecenie Visa Europe przez Incite Marketing Planning we wrześniu i październiku 2010 r. we Włoszech, w Polsce, Turcji i Wielkiej Brytanii, wskazują na silne zapotrzebowanie na mobilne płatności zbliżeniowe. Gotowość ...
-
Debiut spółki Krka na GPW
... procesie.” – powiedział Ludwik Sobolewski, Prezes GPW. Grupa Krka ma ponad 55 lat doświadczenia w branży farmaceutycznej. Prowadzi rozwój, produkcję, sprzedaż i marketing leków oraz produktów weterynaryjnych. Działalność Grupy uzupełnia świadczenie usług turystycznych i prowadzenie ośrodków zdrowotno-wypoczynkowych. Grupa składa się ze Spółki i 25 ...
-
Czyszczenie BIK? To niemożliwe!
... mającą na celu uchronienie kredytobiorców przed potencjalnymi zagrożeniami związanymi z próbą „wymazania” informacji z BIK. Zjawisko „czyszczenia BIK”, rozpowszechnione w hasłach reklamowych firm oferujących te usługę, może wprowadzać w błąd wielu konsumentów oraz narażać na niemałe i niepotrzebne wydatki. Jak zauważa mecenas Agnieszka Marzec ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... na takich samych zasadach, jak w przypadku transakcji online, jest narzędziem, które już wkrótce zoptymalizuje wielokanałowość innowacyjnych rozwiązań płatniczych. Agata Lejman Marketing Manager
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... wizerunkiem. Niezgodnie z realiami stosowanych przez nie praktyk biznesowych, określano je mianem firm, które wyzyskują swoich klientów, żerują na ich naiwności oraz stosują ... finansowania, poprzez projektowanie produktów kredytowych i zarządzanie ryzykiem, marketing, a skończywszy na procesie kredytowym i zarządzaniu sprzedażą. Pozabankowy ...
-
Polski rynek kapitałowy. Najwyższa pora na strategię
... z raportu Analizy.pl. Ledwie 3,7 proc. oszczędności Polacy trzymają bezpośrednio w akcjach i obligacjach firm notowanych na GPW. Pośrednio jest to trochę więcej. Należy pamiętać o oszczędnościach ... Macieja Jędrzejaka, kluczem do sukcesu brokerów może się okazać marketing oraz długoterminowa edukacja klientów, która pozwoli na wychowanie nowej, ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... PR audyt, kampanie wizerunkowe firm i produktów, kampanie marketingowe i wizualne społeczności internetowe, artykuły sponsorowane, blogi firmowe/blogi tematyczne, grafikę i identyfikację wizualną, reklamę internetową SEM, analitykę ruchu sieciowego, budowanie stron internetowych, monitoring mediów, marketing wirusowy, katalogowanie, pozycjonowanie ...
-
Pożyczki krótkoterminowe: pożyczaj świadomie
... dokumentów, które dostajemy do podpisania, a także regulaminów działania serwisów firm pożyczkowych, w których rejestrujemy się i zakładamy profile. Jeśli mamy jakiekolwiek pytania ... Warto pamiętać, że nie trzeba podawać powodów rezygnacji – podkreśla Łukasz Kuleta, Marketing Manager z Ekspres Kasa (Ferratum Bank Ltd.). Istotnym elementem świadomego ...
-
Niezdrowe długi gabinetów lekarskich
... gigantów, czyli dużych sieci medycznych, których wyniki napędza zarówno silny marketing, jak i abonamenty medyczne wykupowane przez pracodawców. Poza tymi sieciami polski rynek ... należności u operatorów telefonii, Internetu i telewizji (2 mln zł), firm pożyczkowych (1,9 mln zł), a także firm faktoringowych (1,8 mln zł). Pozostała kwota długu jest ...
-
Producenci i sprzedawcy zabawek w dobrej kondycji finansowej
... większym stopniu klienci zwracają również uwagę na atrakcyjne prezentowanie zabawek. Dla firm z branży zabawkarskiej świadomość tych nowych potrzeb będzie kluczowa, by nie pozostać w tyle. Nie bez znaczenia będzie też marketing. Obecność w internecie, rozwijanie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) przy ...
-
Ryzyko kursowe w firmie: rachunkowość zabezpieczeń
... Wprowadzenie zasad tego rodzaju rachunkowości w przedsiębiorstwie to dobry sposób na marketing i poprawę swojej pozycji na rynku. Podstawą dobrej funkcjonalności ... że wprowadzenie systemu rachunkowości zabezpieczeń doceniają głównie inwestorzy, oczywiście obok firm ratingowych i audytorów. Więcej na temat rachunkowości zabezpieczeń podczas konferencji ...
-
Odwrócona hipoteka - szanse i zagrożenia
... przyznać braw za tak nowatorskie podejście do przedstawienia oferty. To jednak marketing, a dla klienta najważniejsze są konkrety. Zaufanie do Funduszu Hipotecznego DOM ... zdecydują, jakie świadczenia otrzymają klienci FHD. Najgorszym, co może spotkać klientów firm oferujących odwróconą hipotekę, to zaniżanie wartości lokali klientów pod pozorem np. ...
-
Najlepsze fundusze akcji polskich 2010
... roku średni zysk funduszy polskich akcji zbliżył się do 20 proc. Cel firm tworzących i zarządzających funduszami jest prosty – sprzedać produkt jak największej liczbie ... w równym stopniu przemawiają wyniki inwestycyjne jak i czynniki o zgoła odmiennym znaczeniu, jak marketing czy lepiej rozbudowana sieć dystrybucji. Część klientów wyraźnie podąża za ...
-
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... sięgnął po Antonio Banderasa. Tego rodzaju działania wyraźnie zwiększają wydatki na marketing, tym samym banki wyraźnie dają do zrozumienia, że oczekują ożywienia na ... w zróżniocowanym stopniu. Dlatego trudno oczekiwać szybkiego wzrostu sprzedaży pożyczek dla firm, ponieważ byłoby to niespójne z łożeniem środków na kampanie kredytów gotówkowych. ...
-
Debiut Grupy ADV SA na GPW
... dotychczas zaistniała na tym rynku. O emitencie Grupa ADV S.A. jest grupą firm działających w trzech obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce. W ... ramach spółki Codemedia funkcjonuje marka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach dBase marketing. O ofercie IPO/publiczna sprzedaż: NIE - prospekt emisyjny został ...
-
Sektor bankowy stawia na zdalne kanały komunikacji
... istniały zawsze. Takie same, a nawet większe kontrowersje wzbudzało wykorzystanie firm kurierskich w procesie potwierdzania tożsamości klienta, a idąc do samych początków ... of America. Całe rozwiązanie oparte zostało o umiejętne połączenie narzędzi RTM (Real Time Marketing) oraz mechanizmy „big data”, czyli rozwiniętą analitykę biznesową opierającą ...
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
Spółka SARE S.A. 15 lutego 2016 r. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. Jest to 486 spółka notowana na Głównym Rynku oraz 1 debiut na tym rynku w 2016 roku. Firma od 10 lat działa na rynku szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży. Informacje o spółce SARE S.A. Początki działalności Spółki sięgają 2005 r., kiedy to została zawiązana spółka ...
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... tysiące kredytów walutowych, miliony emigrantów i; turystów oraz; coraz więcej firm z ambicjami międzynarodowymi. Wysoki popyt i niska bariera wejścia to zawsze mieszanka ... największych graczy, dominujących w percepcji „prospektu” za sprawą inwestycji w marketing. Średnie, perspektywiczne podmioty będą dbać o sprytny rozwój (partnerstwo z witrynami ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki 11 bit studios
Firma z branży gier komputerowych, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jesienią 2014 roku Spółka zadebiutowała z tytułem This War of Mine, który był przełomem w działalności i wywindował kurs akcji na poziomy powyżej 100 zł. Koszty produkcyjne zwróciły się w pierwszy weekend po premierze. Tytuł otrzymał ponad 100 nagród, a artykuły o nim ...
-
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing, backoffice oraz logistykę i zamówienia. Historia Działu Networks w spółce Passus Sp. z ... Warszawie jest polskim producentem i integratorem wysokospecjalizowanych rozwiązań IT dla największych firm prywatnych oraz instytucji z sektora publicznego. Oferta Spółki ...
-
Jeszcze lepsze gwarancje de minimis? Zobacz zmiany
Inwestycje związane z rozwojem firmy ma dziś w planach 6 na 10 mikro i małych przedsiębiorstw oraz niemal 3/4 średnich biznesów. O ich sfinansowanie może być jednak trudno. Jak bowiem wynika z danych zawartych w raporcie Centrum Badań Marketingowych Indicator, polscy przedsiębiorcy coraz częściej narzekają na narzędzia wspierające ich działalność. ...
-
Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?
... ofertach skierowanych do potencjalnych klientów, jest nawet ważniejsze niż wskazywanie korzyści. Jak obserwujemy, na rynku inwestycji w udziały spółek deweloperskich komunikacja firm zbyt często wiąże się z marketingowymi chwytami podkreślania zysków, a zbyt rzadko z mówieniem o możliwych ryzykach - podkreśla Radosław Jodko, ekspert ds. inwestycji ...