eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet

GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet

2008-04-25 11:48

24 kwietnia zadebiutowała na Giełdzie spółka K2 Internet SA. To 12 debiutant na Głównym Rynku GPW w roku 2008. Spółka K2 Internet SA notowana jest na rynku podstawowym Giełdy. Po tym debiucie, na GPW notowanych jest 360 spółek.

Przeczytaj także: GPW: Debiut spółki Belvedere

Emitent zaoferował 330.000 akcji nowej emisji serii H oraz 420.000 akcji należących do akcjonariuszy Spółki, po cenie emisyjnej 25 zł za akcję. Wszystkie akcje nowej emisji zostały przydzielone, natomiast z akcji oferowanych przez akcjonariuszy przydzielonych zostało 258.523 akcji. Emitent w wyniku emisji akcji serii H pozyskał środki w wysokości 8,25 mln zł. Akcje zostały przydzielone 15 kwietnia 2008 r., bez redukcji zleceń.

Środki pozyskane z emisji akcji serii H zostaną przeznaczone na sfinansowanie części inwestycji zaplanowanych na lata 2008 – 2009, dodatkowym źródłem finansowania zaplanowanych inwestycji będą środki własne wypracowywane w toku działalności operacyjnej. Nakłady inwestycyjne, które ponoszone będą w latach 2008- 2009 związane są z:
  • wzmocnieniem możliwości realizacyjnych dotychczas świadczonych usług e-marketingowych oraz rozszerzeniem ich zakresu o usługi z obszaru badań i projektowania,
  • budową silnej pozycji rynkowej K2 na rynku mediów on-line,
  • stworzeniem możliwości świadczenia usług w nowym dla Emitenta obszarze mobile marketing.

Spółka K2 Internet SA została zawiązana w dniu 8 czerwca 2000 r. Historia Emitenta sięga 1997 roku, kiedy to Michał Lach (wraz z wspólnikami) założył spółkę cywilną K2 Internet Provider, zajmującą się przede wszystkim dostarczaniem internetu małym i średnim przedsiębiorstwom na rynku warszawskim, ale też usługami w zakresie e-marketingu.

Grupa K2 oferuje innowacyjne rozwiązania w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Emitent jest partnerem największych organizacji w Polsce, projektując i wdrażając rozwiązania oparte o wykorzystanie nowych mediów, które stwarzają nowe możliwości rozwoju relacji pomiędzy markami i organizacjami, a ich klientami.

Emitent tworzy różnego rodzaju rozwiązania, których nadrzędnym celem jest realizacja konkretnych celów marketingowych lub sprzedażowych klienta. Emitent oferuje m. in. następujące usługi:
  • planowanie i zakup mediów on-line,
  • kreacja i strategia komunikacji,
  • konsulting e-marketingowy,
  • rozwój i utrzymanie serwisów internetowych,
  • e-commerce (obsługa sklepów on-line i systemów obsługi klienta),
  • business process management (dedykowane rozwiązania informatyczne zwiększające efektywność zarządzania),
  • hosting (outsourcing i utrzymanie infrastruktury serwerowej).


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: