GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
2008-04-25 11:48
Przeczytaj także: GPW: Debiut spółki Belvedere
Emitent zaoferował 330.000 akcji nowej emisji serii H oraz 420.000 akcji należących do akcjonariuszy Spółki, po cenie emisyjnej 25 zł za akcję. Wszystkie akcje nowej emisji zostały przydzielone, natomiast z akcji oferowanych przez akcjonariuszy przydzielonych zostało 258.523 akcji. Emitent w wyniku emisji akcji serii H pozyskał środki w wysokości 8,25 mln zł. Akcje zostały przydzielone 15 kwietnia 2008 r., bez redukcji zleceń.Środki pozyskane z emisji akcji serii H zostaną przeznaczone na sfinansowanie części inwestycji zaplanowanych na lata 2008 – 2009, dodatkowym źródłem finansowania zaplanowanych inwestycji będą środki własne wypracowywane w toku działalności operacyjnej. Nakłady inwestycyjne, które ponoszone będą w latach 2008- 2009 związane są z:
- wzmocnieniem możliwości realizacyjnych dotychczas świadczonych usług e-marketingowych oraz rozszerzeniem ich zakresu o usługi z obszaru badań i projektowania,
- budową silnej pozycji rynkowej K2 na rynku mediów on-line,
- stworzeniem możliwości świadczenia usług w nowym dla Emitenta obszarze mobile marketing.
Spółka K2 Internet SA została zawiązana w dniu 8 czerwca 2000 r. Historia Emitenta sięga 1997 roku, kiedy to Michał Lach (wraz z wspólnikami) założył spółkę cywilną K2 Internet Provider, zajmującą się przede wszystkim dostarczaniem internetu małym i średnim przedsiębiorstwom na rynku warszawskim, ale też usługami w zakresie e-marketingu.
Grupa K2 oferuje innowacyjne rozwiązania w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Emitent jest partnerem największych organizacji w Polsce, projektując i wdrażając rozwiązania oparte o wykorzystanie nowych mediów, które stwarzają nowe możliwości rozwoju relacji pomiędzy markami i organizacjami, a ich klientami.
Emitent tworzy różnego rodzaju rozwiązania, których nadrzędnym celem jest realizacja konkretnych celów marketingowych lub sprzedażowych klienta. Emitent oferuje m. in. następujące usługi:
- planowanie i zakup mediów on-line,
- kreacja i strategia komunikacji,
- konsulting e-marketingowy,
- rozwój i utrzymanie serwisów internetowych,
- e-commerce (obsługa sklepów on-line i systemów obsługi klienta),
- business process management (dedykowane rozwiązania informatyczne zwiększające efektywność zarządzania),
- hosting (outsourcing i utrzymanie infrastruktury serwerowej).
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Debiut ZAMET INDUSTRY SA na GPW
-
Debiut Raiffeisen Centrobank AG na GPW
-
Debiut na GPW spółki ABC Data SA
-
Debiut na GPW spółki LST Capital SA
-
Debiut na GPW spółki Kulczyk Oil Ventures Inc.
-
Debiut na GPW spółki DSS SA
-
Debiut na GPW spółki PRAGMA INKASO SA
-
Debiut na GPW spółki PZU SA
-
Debiut na GPW spółki Berling SA