Debiut Netmedia na GPW
2006-11-06 00:14
Przeczytaj także: Czeski CEZ debiutuje na GPW
Podstawą działania NETMEDIA jest dynamicznie rozwijająca się w Polsce sieć Internet. Model biznesu Spółki opiera się na dwóch filarach:- B2B - dostarczaniu specjalistycznych rozwiązań informatycznych oraz usług dla firm,
- B2C - sprzedaży usług i produktów bezpośrednio konsumentom.
Spółka NETMEDIA prowadzi działalność w następujących obszarach:
- kompleksowa obsługa informatyczna rynku nieruchomości
- sprzedaż usług turystycznych przez Internet
- pośrednictwo kredytowe on-line
Do Spółki NETMEDIA S.A. należą następujące serwisy internetowe: www.hotele.pl, www.hotele.net, www.hotelpoland.com, www.poland4u.com, www.travelpoland.com www.locumnet.pl, www.deweloper.info, www.rezerwacja.pl, www.royalclub.pl.
W dniu debiutu spółki do obrotu giełdowego wprowadzonych zostało 8.000.000 akcji serii A, 1.000.000 akcji serii B oraz 65.000 akcji serii C spółki. Po rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego największymi akcjonariuszami w spółce są: Andrzej Wierzba (prezes Zarządu) - 50,74% kapitału zakładowego, Michał Pszczoła (wiceprezes Zarządu) – 24,82% kapitału zakładowego.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Debiut ZAMET INDUSTRY SA na GPW
-
Debiut Raiffeisen Centrobank AG na GPW
-
Debiut Tauron Polska Energia SA na GPW
-
Debiut na GPW spółki ABC Data SA
-
Debiut na GPW spółki LST Capital SA
-
Debiut na GPW spółki Kulczyk Oil Ventures Inc.
-
Debiut na GPW spółki DSS SA
-
Debiut na GPW spółki PRAGMA INKASO SA
-
Debiut na GPW spółki PZU SA