  • 1. Data: 2010-05-06 16:16:57
    Temat: zł na pysk
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    ... no to macie pożytki z EU, przyjcie dalej do EUR, to zobaczycie...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-05-06 16:24:06
    Temat: Re: zł na pysk
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-06 18:16, Pyrtek pisze:
    > ... no to macie pożytki z EU, przyjcie dalej do EUR, to zobaczycie...

    Gdyby było Euro to byśmy nawet żadnego spadku/wzrostu nie odczuli.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-05-06 16:25:57
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Gdyby było Euro to byśmy nawet żadnego spadku/wzrostu nie odczuli.

    P..isz jak p..y!
    Spadek PLN wynika wprost ze spadku EUR, który wynika z greckiej awantury.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 4. Data: 2010-05-06 16:30:53
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości
    >Spadek PLN wynika wprost ze spadku EUR, który wynika z greckiej awantury.

    To się polscy eksporterzy cieszą, wreszcie zarobią więcej w PLN

  • 5. Data: 2010-05-06 16:35:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pyrtek <u...@n...com> writes:

    > P..isz jak p..y!
    > Spadek PLN wynika wprost ze spadku EUR, który wynika z greckiej awantury.

    To dlaczego PLN wzgl. EUR też traci?
    KJ
    Uwolnić słonia !!!

  • 6. Data: 2010-05-06 16:37:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Mithos pisze:

    > Gdyby było Euro to byśmy nawet żadnego spadku/wzrostu nie odczuli.

    P..isz jak p..y!
    Spadek PLN wynika wprost ze spadku EUR, który wynika z greckiej awantury.

    rozumiem że PLN też by spadł gdyby go nie było ?
    george

  • 7. Data: 2010-05-06 16:43:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-06 18:25, Pyrtek pisze:
    > P..isz jak p..y!
    > Spadek PLN wynika wprost ze spadku EUR, który wynika z greckiej awantury.

    Gdybyśmy u nas mieli Euro to wobec czego nasza waluta by straciła ?
    Dulara, funta ? A na co komu wtedy te waluty (pomijając emigrantów) ?
    Cały obrót handlowy z krajami strefy Euro, wyjazdy zagraniczne itp. nic
    by się po prostu nie zmieniło.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2010-05-06 16:46:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Dulara, funta ? A na co komu wtedy te waluty (pomijając emigrantów) ?
    > Cały obrót handlowy z krajami strefy Euro, wyjazdy zagraniczne itp. nic

    dokładnie, teraz PLN spada w stosunku do EUR i chyba wszystkich innych
    walut (dobrze, ze 4.05 spłaciłem ratę kredytu w CHF), gdybyśmy mieli EUR
    to o żadnych spadkach nie byłoby mowy...no chyba, ze w stosunku do
    dolara, ktory coraz bardziej traci na znaczeniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-05-06 17:03:56
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Pyrtek wrote:

    > ... no to macie pożytki z EU, przyjcie dalej do EUR, to zobaczycie...

    Ale to chyba dobrze?!
    Wspiera krajowy przmysł i producentów, i rolnków i eksporterów.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 10. Data: 2010-05-06 17:10:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-06, beznick <x...@a...cd> wrote:

    [...]

    > To się polscy eksporterzy cieszą, wreszcie zarobią więcej w PLN

    Tylko pod warunkiem, że ten trend się utrzyma, albo w najgorszym wypadku
    ustabilizuje. Bo takie "kilkudniowe" jazdy w jedną i drugą stronę
    szkodzą chyba wszystkim poza spekulantami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl