  • 1. Data: 2010-05-06 19:45:04
    Temat: millennium - konto internetowe za 0 zł
    Od: "ifar" <o...@o...pl>

    nie wiem czy było

    szczegóły:
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/konto-internetowe/

  • 2. Data: 2010-05-06 20:05:57
    Temat: Re: millennium - konto internetowe za 0 zł
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ifar pisze:
    > nie wiem czy było
    >
    > szczegóły:
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/konto-internetowe/

    tylko za kartę 3 zł/m-c jeżeli nie wykona się tr. bezgotówkowych na min.
    250 zł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-05-07 04:37:14
    Od: "ifar" <o...@o...pl>

    /konta-osobiste/konto-internetowe/
    > tylko za kartę 3 zł/m-c jeżeli nie wykona się tr. bezgotówkowych na min.
    > 250 zł...

    ale nie wspomniałeś że kartą Millennium Maestro Paypass otrzymasz również 1
    % zwrotu na konto do sumy transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą w danym
    miesiącu

  • 4. Data: 2010-05-07 06:19:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:hrv7f6$9g8$1@opal.icpnet.pl...> ifar pisze:

> [...]
    > % zwrotu na konto do sumy transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą w danym

    Co jest bez sensu, jesli ktos korzysta z kart kredytowych.

  • 5. Data: 2010-05-07 07:06:48
    Od: " Matt" <m...@g...pl>

    Z poniższego wynika, że aby otworzyć to konto, to trzeba być już ich klientem
    i korzystać z bankowości internetowej. Czy może czegoś nie rozumiem?

    "Konto Internetowe możesz założyć w systemie Millenet (założenie Konta
    Internetowego w oddziałach naszego Banku nie jest możliwe).

    Jak skorzystać z oferty?

    * podpisz umowę na korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej (jeśli
    nie korzystasz jeszcze z systemu Millenet, będąc posiadaczem rachunku bądź
    karty kredytowej)
    * zaloguj się do Millenet za pomocą numeru Millekod i H@sła1
    * aktywuj H@słaSMS, które umożliwią potwierdzenie dyspozycji otwarcia
    Konta Internetowego
    * wybierz z menu bocznego Millenet opcję: Rachunki Osobiste - Otwarcie
    Konta Internetowego i wypełnij znajdujący się tam formularz."

  • 6. Data: 2010-05-07 10:02:21
    Od: "atott" <a...@g...pl>

    ifar <o...@o...pl> napisał(a):

    > nie wiem czy było
    >
    > szczegóły:
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/konto-inter
    > netowe/

    czy założenie konta internetowego oznacza zamkniecie tradycyjnego osobistego?

  • 7. Data: 2010-05-07 10:52:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    RobertS wrote:

    /konta-
    osobiste/konto-internetowe/

    > tylko za kartę 3 zł/m-c jeżeli nie wykona się tr. bezgotówkowych na min.
    > 250 zł...

    do karty jest ptaszek w formularzu i mozna jej nie brac :)

  • 8. Data: 2010-05-07 10:59:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    atott wrote:

    /konta-
    osobiste/konto-inter

    > czy założenie konta internetowego oznacza zamkniecie tradycyjnego
    > osobistego?

    ja mam otwarte tradycyjne konto lokacyjne do ubezpieczen kredytu,
    walutowe do rat kredytu i otwarcie internetowego nic nie popsulo.

  • 9. Data: 2010-05-07 11:34:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "ifar" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem czy było
    >
    > szczegóły:
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/konto-internetowe/

    moglbys odac link do formularza ?
    W tym po porawej stronie jest do wyboru osobiste i osobiste premium (i nie
    dajaca sie dohaczyc karta visa electron) nigdzie nie ma konta internetowego

    pozdrawiam
    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 10. Data: 2010-05-08 15:16:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2010-05-07 12:59, Użytkownik Paweł napisał:

    > ja mam otwarte tradycyjne konto lokacyjne do ubezpieczen kredytu,
    > walutowe do rat kredytu i otwarcie internetowego nic nie popsulo.

    A masz możliwość zrobienia jakiejś operacji (np. przelew) z tego lokacyjnego
    na internetowe?

    --
    Sławomir Szyszło
    Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych