  • 1. Data: 2010-05-06 16:00:51
    Temat: 10000 aliorowych przywilejow - sa chetni do polecenia?
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Juz w poprzednim temacie dotyczacym tej promocji ktos pisal o checi zostania
    poleconym. Sa jeszcze jacys chetni? W koncu to korzysc dla obu stron.

  • 2. Data: 2010-05-07 07:33:56
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 6 Maj, 18:00, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Juz w poprzednim temacie dotyczacym tej promocji ktos pisal o checi zostania
    > poleconym. Sa jeszcze jacys chetni? W koncu to korzysc dla obu stron.

    A jak jest z "wynagrodzeniem"?? Mozna sobie przeslac z innego konta?
    Powiedzmy 1100zl (bo wiem ze wczesniej za konto glowne uznawalo sie te
    z 1 przelewem powyzej 1000zl).

  • 3. Data: 2010-05-07 08:35:35
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,

    > A jak jest z "wynagrodzeniem"?? Mozna sobie przeslac z innego konta?
    > Powiedzmy 1100zl (bo wiem ze wczesniej za konto glowne uznawalo sie te
    > z 1 przelewem powyzej 1000zl).

    Podczepie sie z pytaniem.
    Czy ktos pytal Aliora w tej sprawie?
    Po czym identyfikuja, ze przelew jest wynagrodzeniem?
    Przeciez nie musza wiedziec kto jest moim pracodawca.
    Czy przelew musi przyjsc z konta firmowego, ZUS-u lub uczelni?
    Czy jesli przyjdzie od innej osoby prywatnej, która moze mnie zatrudniac na
    Umowe zlecenie to tez bedzie wynagrodzenie?

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 4. Data: 2010-05-07 13:53:36
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Bartnick" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jesli przyjdzie od innej osoby prywatnej, która moze mnie zatrudniac
    > na Umowe zlecenie to tez bedzie wynagrodzenie?

    Pytalem i kobieta powiedziala mi, ze jesli bedzie przychodzil przelew w
    podobnym dniu miesiaca w podobnej kwocie, to zostanie to uznane jako
    wynagrodzenie. Powiedzialem jej, ze otrzymuje przelewy zagraniczne od mojego
    pracodawcy co 40 dni - powiedziala, ze zostanie to uznane.

  • 5. Data: 2010-05-11 09:59:19
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    2 600 otwartych kont wg ich strony głównej to średniodobry wynik imho, myślałem że
    tłumy się rzucą na darmową kasę ;) ktoś wie jak było z bzwbk jak rozdawał po 100 zł?
    jak wypada porównanie?