  • 1. Data: 2010-05-06 13:10:56
    Temat: Nadaktywność Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Citi z własnej inicjatywy przysłało mi kartę z mikroprocesorem. Numer karty
    i data ważności bez mian. Zdziwiło mnie natomiast to, że CVV2 także bez
    zmian. O tyle mnie to zaskoczyło, że ważność tej karty kończy się w sierpniu
    tego roku. Wysoce nieoptymalny sposób postępowania, bo za trzy miesiące
    trzeba będzie embosować kolejny plastik albo ewentualnie wypowiedzieć mi
    umowę.

  • 2. Data: 2010-05-06 15:23:56
    Temat: Re: Nadaktywność Citi
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > się w sierpniu tego roku. Wysoce nieoptymalny sposób postępowania, bo za
    > trzy miesiące trzeba będzie embosować kolejny plastik albo ewentualnie

    ma to sens jesli dotychczasowa nie ma chipa i przestaje byc aktywna,
    chodzi o odpowiedzialnosc za fraudy

  • 3. Data: 2010-05-06 15:36:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    > postępowania, bo za trzy miesiące trzeba będzie embosować kolejny
    > plastik albo ewentualnie wypowiedzieć mi umowę.

    Hehe. Pekao z zubrem przyslalo mi karte z czipem wazna ok. _jeden
    miesiac_ (o rok krocej niz karta bez czipa, ktora mialem). I jeszcze
    wezwali do oddzialu, zeby cos podpisac. No to podpisalem rezygnacje.
    Przyjeli a za 3 tygodnie przyszla kolejna karta...

    MJ

  • 4. Data: 2010-05-06 17:08:10
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    Powiedz ze rezygnujesz to za 2 dni zadzwonia
    i powiedza ze znosza ci wszystkie oplacy.

  • 5. Data: 2010-05-06 17:54:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sierpniu tego roku. Wysoce nieoptymalny sposób postępowania, bo za trzy
    > miesiące trzeba będzie embosować kolejny plastik albo ewentualnie

    A oplata za duplikat jest? ;)

    MK

  • 6. Data: 2010-05-06 17:57:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A oplata za duplikat jest? ;)

    Jak na razie nie naliczyli. ;-)

  • 7. Data: 2010-05-07 05:27:55
    Temat: Odp: Nadaktywność Citi
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

> [...]
    bo za trzy
    > miesiące trzeba będzie embosować kolejny plastik albo ewentualnie wypowiedzieć mi

    Mnie też wczoraj przysłali kartę ale już z nową datą i innym CVV2.
    Tyle że u mnie karta miała ważność do lipca.
    Niby jeden miesiąc a jak dużo zmienia :)

    Ryba

  • 8. Data: 2010-05-07 06:10:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:
    > Citi z własnej inicjatywy przysłało mi kartę z mikroprocesorem. Numer
    > karty i data ważności bez mian. Zdziwiło mnie natomiast to, że CVV2
    > także bez zmian.

    Chcesz powiedzieć, że Citi przysłało Ci pocztą AKTYWNĄ kartę, gotową do
    płacenia w necie? :-O

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-05-07 06:21:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Maj, 15:10, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > tego roku. Wysoce nieoptymalny sposób postępowania, bo za trzy miesiące
    > trzeba będzie embosować kolejny plastik albo ewentualnie wypowiedzieć mi

    A mi przyslali karty, ktorych waznosc konczy sie za 3 lata.
    Musze do nich przedzwonic i wyjasnic zasady ewentualnego przedluzenia
    - nie mam zamiaru ponosic kosztow kart, ktore przyslali zbyt wczesnie,
    jesli nie zdecyduje sie ich przedluzac.
    Karty mam wazne do lipca br.

  • 10. Data: 2010-05-07 06:53:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hs0atj$8rk$...@i...gazeta.pl...

    > Chcesz powiedzieć, że Citi przysłało Ci pocztą AKTYWNĄ kartę, gotową do
    > płacenia w necie? :-O

    Tak, dokładnie tak. Formalnie to ona jest nieaktywna i wymaga nadania PIN. W
    przypadku transakcji zdalnych wiadomo co tu mamy...