  • 1. Data: 2010-05-06 15:51:02
    Temat: oszczednosc papieru wg Aliora :-)
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W formie ciekawostki.

    W kontraście do:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_bank
    u/zielony_bank/main
    "Mając na uwadze dobro przyszłych pokoleń, w Alior Banku dbamy o ochronę
    środowiska naturalnego.(...)"

    Właśnie dlatego potwierdzenie wpłaty gotówkowej dokonanej w placówce
    partnerskiej zajmuje 2 całe kartki A4. Jedna dla banku, jedna dla
    klienta. :-)

    Aliorowi gratulujemy pomysłów na oszczędność papieru. :-)

    WN

  • 2. Data: 2010-05-06 16:03:28
    Temat: Re: oszczednosc papieru wg Aliora :-)
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-)
    >
    > Aliorowi gratulujemy pomysłów na oszczędność papieru. :-)

    Wazne, ze przy umowach oszczedzaja. Wczoraj zalozylem konto i bylem
    zaskoczony, ze dostalem tylko 2 kartki A4.

  • 3. Data: 2010-05-06 16:22:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-06 17:51, Wojciech Nawara pisze:
    > Właśnie dlatego potwierdzenie wpłaty gotówkowej dokonanej w placówce
    > partnerskiej zajmuje 2 całe kartki A4. Jedna dla banku, jedna dla
    > klienta. :-)

    Mnie kiedyś odmówili wydania takiego potwierdzenia. Dopiero po ostrym
    sprzeciwie łaskawie wydrukowali.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-05-06 16:58:01
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-06 18:03, neoniusz pisze:

    > Wazne, ze przy umowach oszczedzaja. Wczoraj zalozylem konto i bylem
    > zaskoczony, ze dostalem tylko 2 kartki A4.

    A z ciekawości - co dostałeś?

  • 5. Data: 2010-05-06 17:06:41
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > A z ciekawości - co dostałeś?

    Umowe rachunku i umowa o karte. Umowa o karte wydrukowana obustronnie.

  • 6. Data: 2010-05-06 20:14:35
    Od: pwz <p...@o...eu>

> [...]
    >
    > Właśnie dlatego potwierdzenie wpłaty gotówkowej dokonanej w placówce
    > partnerskiej zajmuje 2 całe kartki A4. Jedna dla banku, jedna dla

    Czepiasz się. Mnie pan z obsługi, kiedy dokonywałem operacji (nieco
    bardziej skomplikowanej aniżeli wpłata) pomiędzy rachunkami, zapytał,
    czy chcę papierowe potwierdzenie, czy nie. Jako że nie było mi
    potrzebne, bo wszystko było jasne, podziękowałem i nie drukował, z czego
    byłem zadowolony. Widać w twoim przypadku stwierdził, że ma do czynienia
    z czepialskim i na wszelki wypadek to uczynił :-P
    pwz

  • 7. Data: 2010-05-08 07:40:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-06 22:14, pwz pisze:

> [...]
    > byłem zadowolony. Widać w twoim przypadku stwierdził, że ma do czynienia
    > z czepialskim i na wszelki wypadek to uczynił :-P

    W placówkach partnerskich (a przynajmniej w tej konkretnej) nie ma
    paneli dotykowych celem złożenia podpisu, więc co najmniej jedna kartka
    A4 (dla banku) być musi.

    Poza tym zwyczaj nie wydawania potwierdzeń wpłaty gotówki w oddziałach
    (posiadających panele) jest dość specyficzny, a jeśli klient poprosi o
    takowe, to też dostanie płachtę A4.