  • 1. Data: 2010-05-06 09:44:14
    Temat: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Miałem od dawna konto w lukasie i nie miałem nigdy większych zastrzeżeń do
    jego internetowego działania. Wszystko chodziło sprawnie. Ale zachciało mi
    się wziąć od nic KK. Wziąłem ,bo dali od ręki , bez żadnych kwitów.
    Narzekają niektórzy na Aliora i działanie ich systemu. Mam w Aliorze kartę
    (tylko kartę). Podgląd KK w Aliorze to jest bajka w porównaniu do Lukasa.
    W lukasie nic nie działa. Loguję się do mojego konta i wszystko jest OK,
    dopóki nie kliknę w zakładkę "Karty kredytowe". Po pierwsze zwykle nie da
    się w ogółe wejść w menu karty. "Trwa oczekiwanie....", - to już standard.
    Albo taka zwiecha bez końca, albo mnie wylogowuje.
    Wyciąg miał być generowany z datą 4 każdego miesiąca. Podobno jest
    generowany, tylko Ze wczoraj , czyli 5 -go, go jezszcze nie było. Dziś po
    dwugodzinnej walce udało sie wejść w końcu w zakładkę KK. (od ósmej rano,
    czyli po 3,5 godziny) . Wyvciągu dalej nie ma.
    Jedna wielka porażka. Chyba oleję tą ich kartę.
    Co polecacie oprócz aliora. Tylko zeby było mało procedur.

    P.S.
    Dziś o pierwszej w nocy chciałem zapłacić tą kartą za paliwo. Nie dało
    rady. Facet na stacji mi mówił, ze lukasowe w nocy tak mają. Czy ktoś
    potwierdzi?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-05-06 10:01:46
    Temat: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 11:44:14 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Co polecacie oprócz aliora. Tylko zeby było mało procedur.

    moze eurobank?

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-05-06 10:06:19
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > moze eurobank?
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
    bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2010-05-06 10:17:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 6 Maj, 12:06, "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
    > bez zarzutu.

    He, he, dopóki nie zechcesz wypowiedzieć umowy (p. wątek "MBANk -
    likwidacja karty" :-)

    Ja używam MC Millenium i visę Citibanku. Obie - bez problemów (nie
    licząc "padnięcia" paska w MC).

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-05-06 10:28:49
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    likwidacja karty" :-)

    Ja używam MC Millenium i visę Citibanku. Obie - bez problemów (nie

    Narazie nie mam zamiaru z niej rezygnować,ale wątek chętnie poczytam.Nie
    wiedziałam,że robią takie problemy z likwidacją ich KK. Dzięki za
    informację.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2010-05-06 10:42:43
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
    > bez zarzutu.

    Generalnie korzystam z usług banków, które oprócz online , mają jakieś
    placówki, gdzie można np. walnąć pięścią w stól, czy wywrócic komuś biurko.
    (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia wszystkie usługi, ale gorzej
    jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
    twoją sprawę.
    Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów
    to czasami kosztuje. Tam gdzie mam kontakt z zywym człowiekiem załatwiam
    zwykle sprawy bez problemu. A z interfejjsem białkowym po drugiej stronie
    słuchawki to zwykle sie dogadać nie można.
    Plecie taki bzdutry i mozesz mu skoczyć. - " Tak, oczywiście , ma pan rację,
    wszystko załatwione" itd. itp, a rzeczywistość zwykle skrzeczy.

    Ale się rozpisałem....................

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-05-06 10:57:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    > Dziś o pierwszej w nocy chciałem zapłacić tą kartą za paliwo. Nie dało
    > rady. Facet na stacji mi mówił, ze lukasowe w nocy tak mają. Czy ktoś
    > potwierdzi?

    Moze nalezaloby stworzyc liste produktow bankowych o jakosci
    "podstandardowej", zeby wszyscy wiedzieli od czego trzymac sie
    z daleka.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2010-05-06 11:25:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 06 May 2010 12:57:49 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Moze nalezaloby stworzyc liste produktow bankowych o jakosci
    > "podstandardowej", zeby wszyscy wiedzieli od czego trzymac sie
    > z daleka.

    Weź dowolny słownik j.polskiego ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-05-06 12:18:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 6 Maj, 12:42, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia  wszystkie usługi, ale gorzej
    > jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
    > twoją sprawę.

    mBank ma placówki (jakoś to się nawet nazywa). Ja za pośrednictwem
    takiego punktu rozwiązałem umowę rachunku.
    Oczywiście też było trochę niekompetencji po ich stronie, ale ja
    miałem potwierdzone przez pracownika oświadczenie woli na papierze.

    > Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów

    jak widać na moim przykładzie - nie masz racji, ale przyznam, że
    troszkę determinacji to wymagało ode mnie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2010-05-06 15:36:34
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "wiatrak" napisał:

    > Dziś o pierwszej w nocy chciałem zapłacić tą kartą za paliwo.
    > Nie dało rady. Facet na stacji mi mówił, ze lukasowe w nocy tak
    > mają. Czy ktoś potwierdzi?

    Mam furorę. W nocy jest przetwarzanie danych, niby od 23.30 do 1 i od 3
    do 4, ale jeśli chodzi o karty, to lepiej nie próbować w ogóle. Wyciągi
    podobnie, spóźnione o co najmniej 2 dni.

    --
    Pozdrawiam - Aicha