  • 11. Data: 2002-02-19 06:54:46
    Temat: Re: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekao marmurek
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > a maestro które mi Żubr przysłał (mimo tego że nie mam od 3 lat konta u
    > nich) nie chce działać... ciekawe czemu :>

    Moze zapomniales sie podpisac? =)))

  • 12. Data: 2002-02-19 07:58:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ja nie mam co narzekać,wchodze na piętro do działu odsługi vip i mam
    normalne
    > warunki do życia

    A przelewy przez tlefon zglaszasz wszystkie??

  • 13. Data: 2002-02-19 09:47:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MichalL <m...@n...isn.pl> wrote:

    > Wspolczuje. Z deszczu pod rynne.

    A ja jestem od 4 lat w Peakao i jestem ciągle zadowolony.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-02-19 09:48:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > ja nie mam co narzekać,wchodze na piętro do działu odsługi vip i mam normalne
    > warunki do życia

    Czyżby V oddział w Warszawie?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-02-19 15:03:43
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Czyżby V oddział w Warszawie?

    II oddział w Szczecinie

  • 16. Data: 2002-02-19 19:07:29
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    minik wrote in news:a4st31$egq$1@news.onet.pl:

    > Moze zapomniales sie podpisac? =)))

    pierwsze co zrobiłem :>>
    i nie pomogło... jak jakiś bankomat Żubra stanie mi na drodze to
    sprawdzę saldo :) podobno -12 pln + odsetki za 3 lata ;))) w sumie
    trzeba będzie do nich pójść i zażądać umożenia.

    --
    empeg

    {4D406213-601A-4061-A475-94C0FD8A5049}

  • 17. Data: 2002-02-19 21:38:08
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > eee tam. czemu tak uważasz?

    Z wielu powodow. Popatrz:

    wady inteligo:
    - brak normalnej karty (tylko VE)

    Wystarczy zrobic gdziekolwiek KK i problem znika

    - nowa TOiP

    Pekao takie zmiany wprowadza tajnie i znienacka. Zauwazysz jak pewnego
    pieknego dnia skasuja cie na niewiadomo ile.
    Kuriozum jest fakt, ze "prowizja za udzielenie, prolongowanie i podwyższenie
    pożyczki w Eurokoncie: od 0,9%, min. 10 zł".
    Efekt - nigdy nie wiesz czy za pozyczke zaplacisz 0,9%, 2%, 200% czy
    9999999999999%. Zgodnie z regulaminem prowizje sa bezzwrotne.
    Kilka razy przerabialem robione tajnie i znienacka podwyzki. Bardzo tego nie
    lubie.

    Poza Inteligo masz: mBank, VW, LG, Lukas i kilka innych.

    zalety pekao:
    - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)

    Wszystkie Ci sa potrzebne ? Charge kosztuje 1%, kredytowe mozna miec bez
    rachunku, debetowe maestro mam z LG.

    - rachunki walutowe

    zarabiam i lokuje z złotówkach.

    - normalna obsługa w dziale vip

    Ja pamietam kolejki i koniecznosc umawiania sie na godzine. Zenada. Wole
    zalatwiac sprawy przez telefon o kazdej porze dnia i nocy.

    Poza tym bardzo lubie darmowe przelewy.

    Tyle skrotu z moich doswiadczen z Pekao.

    MichalL

  • 18. Data: 2002-02-19 21:51:57
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    > wady inteligo:
    > - brak normalnej karty (tylko VE)
    > - nowa TOiP
    >
    > zalety pekao:
    > - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)

    zapewniam, że szybko Cie wkurzą i zostaniesz przy "płaskiej" i "wklęsłej".
    mam nadzieję, że mieszkasz w rejonie, gdzie są bankomaty Pekaesu bo
    "inne" są ciut kosztowne. No ale przecież można płacić Maestro, tylko to
    nie wypada, żeby VIP płacił płaszczakiem :-)))

    > - rachunki walutowe
    > - normalna obsługa w dziale vip
    > -....

    W dziale VIP? Gratulacje. Faktycznie możesz wybierać.
    Ja z Pekaesu rezygnuję ASAP właśnie dlatego, że też mam stałe łącze, że
    w zasadzie też mógłbym być w dziale VIP i dlatego, że szanuję swój czas
    w godzinach pracy zwykłego_zapracowanego_ojca czyli 9-18:30 i dlatego,
    że k...!@#$%^&*() nie mam kiedy chodzić do banku nawet z perspektywą
    bycia jedynem klientem w kolejce. Wolę spokojnie, kiedy dziatki śpią,
    poczytać Toppingi i Regulsy i potem spokojnie Ipsekować, eseshować i
    przelewować...

    Pozdrawiam Serdecznie według hasła:
    - Rebe, żenić się czy się nie żenić?
    - Mosiek, cokolwiek zrobisz bedziesz żałował :-)))

    Bartec

  • 19. Data: 2002-02-20 05:15:28
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > zapewniam, że szybko Cie wkurzą i zostaniesz przy "płaskiej" i "wklęsłej".
    > mam nadzieję, że mieszkasz w rejonie, gdzie są bankomaty Pekaesu bo
    > "inne" są ciut kosztowne.

    jest tych bankomatów bardzo dużo a tylko jeden euronet

    >No ale przecież można płacić Maestro, tylko to
    >  nie wypada, żeby VIP płacił płaszczakiem :-)))

    No właśnie.

> [...]
    > bycia jedynem klientem w kolejce. Wolę spokojnie, kiedy dziatki śpią,
    > poczytać Toppingi i Regulsy i potem spokojnie Ipsekować, eseshować i

    ja tam wolę żywego człowieka i porządną indywidualną obsługę

  • 20. Data: 2002-02-20 05:21:08
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Z wielu powodow. Popatrz:
    >
    > wady inteligo:
    > - brak normalnej karty (tylko VE)
    >
    > Wystarczy zrobic gdziekolwiek KK i problem znika

    no fakt ale chyba nie walutową:(
    a pozatym mam już jedną citi.

> [...]
    > 9999999999999%. Zgodnie z regulaminem prowizje sa bezzwrotne.
    > Kilka razy przerabialem robione tajnie i znienacka podwyzki. Bardzo tego nie

    trudno. takie życie.

    > Poza Inteligo masz: mBank, VW, LG, Lukas i kilka innych.

    mbank VE i VG debetowe i złotowe - odpada
    VW żadnych kart - odpada
    LG do net konta maestro a do standart mastercard - odpada
    Lukas VE i VC ale nie lubię płacić za kawę którą piję raz na rok - odpada

    > zalety pekao:
    > - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)
    >
    > Wszystkie Ci sa potrzebne ? Charge kosztuje 1%, kredytowe mozna miec bez
    > rachunku, debetowe maestro mam z LG.

    charge zgadza się ale złota visa concerto ha ha ha
    kredytowe mam citi
    debetowe maestro odpada wolę VC walutową

    > - rachunki walutowe
    >
    > zarabiam i lokuje z złotówkach.

    a ja mam i to i to

    > - normalna obsługa w dziale vip
    >
    > Ja pamietam kolejki i koniecznosc umawiania sie na godzine. Zenada. Wole
    > zalatwiac sprawy przez telefon o kazdej porze dnia i nocy.

    a ja indywidualną obsługę

    > Poza tym bardzo lubie darmowe przelewy.

    mało ich robię