  • 1. Data: 2002-02-18 17:33:19
    Temat: mBank - zlaozenie konta
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Witam

    Ile czekaliscie na telefon od mBanku po wypelnieniu i wyslaniu wniosku o
    otwarcie konta?

    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2002-02-18 17:50:25
    Temat: Re: mBank - zlaozenie konta
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Witam
    >
    > Ile czekaliscie na telefon od mBanku po wypelnieniu i wyslaniu wniosku o
    > otwarcie konta?
    >
    > Z gory dzieki

    Ja sam zadzwonilem by nie czekac.
    Najlepiej zalozyc przez mlinie.

  • 3. Data: 2002-02-18 18:01:54
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A jak juz wyslalem wniosek ze strony www to tez moge zadzwonic i ich
    > "pogonic"? ;)

    Ja tak zrobilem.

  • 4. Data: 2002-02-18 18:05:46
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

  • 5. Data: 2002-02-18 20:05:24
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Mają czas do 5 dni, ale robią to zazwyczaj do 48 godzin.

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 6. Data: 2002-02-18 21:24:31
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ile czekaliscie na telefon od mBanku po wypelnieniu i wyslaniu wniosku o
    > otwarcie konta?

    Ja wlasnie zakladam. Doslownie przed chwila do nich dzwonilem i operator
    powiedzial mi, ze najszybciej jest poprzez wypelnienie formularza na stronie
    internetowej. Oni pozniej cos tam wysylaja wraz z koperta zwrotna itd...

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--