    From: <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekao marmurek
    Date: 20 Feb 2002 06:21:08 +0100

    > Z wielu powodow. Popatrz:
    >
    > wady inteligo:
    > - brak normalnej karty (tylko VE)
    >
    > Wystarczy zrobic gdziekolwiek KK i problem znika

    no fakt ale chyba nie walutową:(
    a pozatym mam już jedną citi.

    > - nowa TOiP
    >
    > Pekao takie zmiany wprowadza tajnie i znienacka. Zauwazysz jak pewnego
    > pieknego dnia skasuja cie na niewiadomo ile.
    > Kuriozum jest fakt, ze "prowizja za udzielenie, prolongowanie i podwyższenie
    > pożyczki w Eurokoncie: od 0,9%, min. 10 zł".
    > Efekt - nigdy nie wiesz czy za pozyczke zaplacisz 0,9%, 2%, 200% czy
    > 9999999999999%. Zgodnie z regulaminem prowizje sa bezzwrotne.
    > Kilka razy przerabialem robione tajnie i znienacka podwyzki. Bardzo tego nie
    > lubie.

    trudno. takie życie.

    > Poza Inteligo masz: mBank, VW, LG, Lukas i kilka innych.

    mbank VE i VG debetowe i złotowe - odpada
    VW żadnych kart - odpada
    LG do net konta maestro a do standart mastercard - odpada
    Lukas VE i VC ale nie lubię płacić za kawę którą piję raz na rok - odpada

    > zalety pekao:
    > - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)
    >
    > Wszystkie Ci sa potrzebne ? Charge kosztuje 1%, kredytowe mozna miec bez
    > rachunku, debetowe maestro mam z LG.

    charge zgadza się ale złota visa concerto ha ha ha
    kredytowe mam citi
    debetowe maestro odpada wolę VC walutową

    > - rachunki walutowe
    >
    > zarabiam i lokuje z złotówkach.

    a ja mam i to i to

    > - normalna obsługa w dziale vip
    >
    > Ja pamietam kolejki i koniecznosc umawiania sie na godzine. Zenada. Wole
    > zalatwiac sprawy przez telefon o kazdej porze dnia i nocy.

    a ja indywidualną obsługę

    > Poza tym bardzo lubie darmowe przelewy.

    mało ich robię