  • 21. Data: 2002-02-20 07:04:16
    Temat: Re: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekao marmurek
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    ech, wyciagasz mnie do dyskusji :)

    > trudno. takie życie.

    Jak Cie okradaja to tez stwierdzasz ze takie zycie i dalej sam wchodzisz
    zlodziejom w rece, czy scigasz bandytow i starasz sie ich unikac?

    > mbank VE i VG debetowe i złotowe - odpada
    > VW żadnych kart - odpada
    > LG do net konta maestro a do standart mastercard - odpada
    > Lukas VE i VC ale nie lubię płacić za kawę którą piję raz na rok - odpada

    Mozesz miec wszystkie na raz. I wtedy jest komplet.

    > charge zgadza się ale złota visa concerto ha ha ha

    Tez jest charge i tez kosztuje 1% prowizji +120 zl lub 250 zl rocznej
    oplaty. Jak dla mnie bez sensu.Chyba ze chodzi o podrywanie panienek na
    zlota karte. Poza tym dla zlotej karty sam sie wystawiasz do okradzenia.

    Mialem, praktycznie nie korzystalem, zrezygnowalem. Teraz uzywam zwyklej KK,
    lub dwoch, jezeli brakuje mi limitu na jednej.

    > debetowe maestro odpada wolę VC walutową

    Mozesz ja miec nie majac rachunku w Pekao.

    > a ja mam i to i to

    To znaczy zarabiasz czy lokujesz w walutach? Lokaty walutowe to jedna z
    najmniej oplacalnych form oszczedzania. Lokate walutowa tez mozesz zrobic
    prawie gdziekolwiek.

    > a ja indywidualną obsługę

    Po tym jak pol godziny postoisz w kolejce ? Dzieki. Wole indywidualna
    obsluge przez telefon. Bez kolejki i wychodzenia z domu.

    > mało ich robię

    To po co Ci wogole rachunek w jakimkolwiek banku ?
    Wlasnie. Moze lepiej napisz po co Ci rachunek, a nie jaki masz. Moze
    faktycznie w Twoim indywidualnym przypadku Pekao jest najlepsze ? Choc to
    malo prawdopodobne.
    I jeszcze jedna sugestia - w Polsce wolno miec rachunek w wiecej niz jednym
    banku !

    MichalL

  • 22. Data: 2002-02-20 14:31:35
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > lub dwoch, jezeli brakuje mi limitu na jednej.

    > Mozesz ja miec nie majac rachunku w Pekao.

    ale wtedy nie będą mnie obsługiwać w dziale dla vip-ów.
    czyli odpada

> [...]
    > Wlasnie. Moze lepiej napisz po co Ci rachunek, a nie jaki masz. Moze
    > faktycznie w Twoim indywidualnym przypadku Pekao jest najlepsze ? Choc to

    transakcje zagraniczne kartą.
    czasami przelewy
    i w marmurkach wymaga dobrej obsługi (vipowatych)

    > I jeszcze jedna sugestia - w Polsce wolno miec rachunek w wiecej niz jednym
    > banku !

    wiem