  • 1. Data: 2002-02-18 16:15:31
    Temat: BZWBK czy mBank??? :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Odrzucona (brak rachunku) 18-02-2002
    Rachunek ten sam co od roku....
    Takoz wyskoczylo w BZWBK - tani przelew :) a ja pisalem, ze normalnie
    przeszlo...
    Czyli.... No wlasnie czyli co?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-18 17:22:23
    Temat: Odp: BZWBK czy mBank??? :(
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    U mnie rano było to samo
    po kilku telefonach do bzwbk stwierdili że to jednak ich wina i podobno
    naprawili choć wcześniej twierdzili min. "może to konto na które pan chce
    przelać zostało zamknięte albo ogłoszono upadłość :)))))))); a może bank
    zmienił numer oddziału, itp." ale wreszcie za którymś telefonem trafił się
    tam ktoś bardziej kumaty ;)))
    sprubuję wysłać nastepny przelew jutro rano - napisze jak poszło
    pozdrawiam
    sphinx

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4r9af$hbi$...@n...onet.pl...