  • 1. Data: 2002-02-18 18:07:02
    Temat: żegnaj inteligo wirtualny - witaj pekao marmurek
    Od: <n...@p...onet.pl>

    dla zwoleńników inteligo mam złą wiadomość - odchodze.
    dla zwoleńników pekao mam dobrą wiadomość - przychodze do was.
    amen.

  • 2. Data: 2002-02-18 18:20:31
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > dla zwoleńników inteligo mam złą wiadomość - odchodze.
    > dla zwoleńników pekao mam dobrą wiadomość - przychodze do was.

    W sumie jestem w stanie to zrozumiec...

    Robcio

  • 3. Data: 2002-02-18 18:48:46
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie jestem w stanie to zrozumiec...
    W zasadzie ja tez... Jednakze z gory skladam wyrazy
    wspolczucia jezeli twojemu przedpiszcy potrzebne sa
    lub beda dane precyzyjne o zleceniodawcy przelewu.

  • 4. Data: 2002-02-18 18:59:36
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W zasadzie ja tez... Jednakze z gory skladam wyrazy
    > wspolczucia jezeli twojemu przedpiszcy potrzebne sa
    > lub beda dane precyzyjne o zleceniodawcy przelewu.

    takie życie. ale na szczęście nei są mi potrzebne.
    jutro jeszcze tylko krótka wizyta w oddziale i 14 dni czekania i jest ok.

  • 5. Data: 2002-02-18 19:05:48
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    > W sumie jestem w stanie to zrozumiec...

    Ja jestes zszokowany tym krokiem! Oczywiscie nie pochwalam Inteligo i co
    by jemu zarzucic to jednak jako tako jest jescze do zaakceptowania (z
    trudnosciami, ale wygoda) natomiast PEKAO i to jescze marmur a nie
    wirtualny bank?

    HMmm podejrzewam ze rachunki Cie "zdjadaja" za internet, stad tez to
    posuniecie, gdyz tylko tak to moge sobie wytlumaczyc. No coz wirtualne
    banki najbardziej oplacaja sie osobom ktore maja stale lacze.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-18 22:31:26
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > dla zwoleńników inteligo mam złą wiadomość - odchodze.
    > dla zwoleńników pekao mam dobrą wiadomość - przychodze do was.

    Wspolczuje. Z deszczu pod rynne.

    MichalL

  • 7. Data: 2002-02-19 04:34:59
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    wrote in news:7e4b.000004c7.3c7142c5@newsgate.onet.pl:

    > dla zwoleńników inteligo mam złą wiadomość - odchodze.
    > dla zwoleńników pekao mam dobrą wiadomość - przychodze do was.

    a ja sobie poszedłem do Fortisa... zobaczymy jak będzie :)
    od Żubra wolę się trzymać jak najdalej...

    a maestro które mi Żubr przysłał (mimo tego że nie mam od 3 lat konta u
    nich) nie chce działać... ciekawe czemu :>

    --
    empeg

    {DF1F25BF-F2EC-416B-B935-06F5A75647DF}

  • 8. Data: 2002-02-19 05:40:26
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wspolczuje. Z deszczu pod rynne.
    eee tam. czemu tak uważasz?

  • 9. Data: 2002-02-19 05:41:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > a ja sobie poszedłem do Fortisa... zobaczymy jak będzie :)
    > od Żubra wolę się trzymać jak najdalej...
    > a maestro które mi Żubr przysłał (mimo tego że nie mam od 3 lat konta u
    > nich) nie chce działać... ciekawe czemu :>

    ja nie mam co narzekać,wchodze na piętro do działu odsługi vip i mam normalne
    warunki do życia

  • 10. Data: 2002-02-19 05:46:11
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > by jemu zarzucic to jednak jako tako jest jescze do zaakceptowania (z
    > trudnosciami, ale wygoda) natomiast PEKAO i to jescze marmur a nie

    wady inteligo:
    - brak normalnej karty (tylko VE)
    - nowa TOiP

    zalety pekao:
    - duzy wybór kart (zarówno debetowych,charge jak i kredytowych)
    - rachunki walutowe
    - normalna obsługa w dziale vip
    -....

    > HMmm podejrzewam ze rachunki Cie "zdjadaja" za internet, stad tez to
    > posuniecie, gdyz tylko tak to moge sobie wytlumaczyc. No coz wirtualne
    > banki najbardziej oplacaja sie osobom ktore maja stale lacze.

    mam stałe łącze.