  • 1. Data: 2008-04-01 19:50:56
    Temat: Wcześniejsza spłata kredytu denominowanego (dziwne)
    Od: "Arkadiusz Malinowski" <a...@o...eu>

    Zapytałem się w banku, w którym posiadam kredy hipoteczny o możliwość spłaty
    w walucie obcej.
    Poniżej odpowiedź banku. Przyznam, że osobiście nie widzę róźnicy w spłacie
    kredytu które bank rozróźnia, chciałbym się dowiedzieć czy to faktycznie
    zależy od banku (wcześniejsza spłata w walucie innej niż PLN) czy nie.

    Arek

  • 2. Data: 2008-04-01 22:06:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Arkadiusz Malinowski" <a...@o...eu> napisał(a):
> [...]
    > kredytu które bank rozróźnia, chciałbym się dowiedzieć czy to faktycznie
    >
    > zależy od banku (wcześniejsza spłata w walucie innej niż PLN) czy nie.

    bank się broni przed refinansowaniem, ale co to za różnica kto przeleje
    pieniądze? dla banku ŻADNA!
    zapytaj o wyjaśnienie...

    poza tym nie musisz informować banku w jaki sposób spłacisz kredyt, mają
    cię po prostu poinformować jakie będzie zadłużenie na dzień X
    i to wszystko, kasa trafi na konto i po sprawie...

    który to bank?

  • 3. Data: 2008-04-02 19:18:16
    Od: "Arkadiusz Malinowski" <a...@o...eu>

    > bank się broni przed refinansowaniem, ale co to za różnica kto przeleje
    > pieniądze? dla banku ŻADNA!
    > zapytaj o wyjaśnienie...

    Wjasnieniem zakłądam będzie jakiś techniczny bądź proceduralny "wykręt"

    > poza tym nie musisz informować banku w jaki sposób spłacisz kredyt, mają
    > cię po prostu poinformować jakie będzie zadłużenie na dzień X
    > i to wszystko, kasa trafi na konto i po sprawie...

    Nie muszę informować pytanie ważniejsze w jakiej walucie podają to
    zadłużenie. Zakładam że będzie w PLN i co wtedy?

    > który to bank?
    Millenium

    Pozdrawiam,
    Arek