    From: "vis" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: z BPH do PeKaO SA po raz kolejny cd.
    Date: Thu, 3 Apr 2008 15:41:23 +0200

    Dzisiaj zaniosłem do najblizej placówki PEKAO pismo z reklamacją.
    Nie chcieli przyjąć, bo nie do ich oddziału. Następnie kazali wysłać
    pismo do oddziału, podali mi nawet numer (szukali już adresu).
    A ja uparłem się, jak osioł, że nie będę wysyłał pisma do żadnego
    innego oddziału. Skoro jestem w banku, do którego skierowane jest
    pismo, to oni mają obowiązek jego przyjęcia.
    Ugieli się. Ale zażądali identyfikacji kartą.
    Odmówiłem, bo nie mam żadnej ich karty.
    Na to oni, że nie przyjmą.
    Dlaczego?
    Bo takie mają przepisy wewnętrzne.
    Tylko, że ich przepisy wewnętrzne (jak sama nazwa wskazuje) mnie
    nie interesują.
    Wówaczas zażądali wylegitymowania się.
    A na jakiej podstawie?
    Na podstawie przepisów.
    Jakich?
    No ... wewnętrznych.
    Odmówiłem.
    Wówczas wpadli na koncept, że na piśmie napiszą, że odmówiłem
    wylegitymowania się.
    Dobrze, niech piszą. Tylko niech napiszą, że odmówiłem, bo było to
    działanie bezprawne.
    Napisali. Ale tylko na swojej częsci.Na moje przybili pieczątkę,
    wstawili datę i podpis.

    pozdr
    vis

    PS.
    W piśmie podałem dane identyfikacyjne moją osobę, łącznie
    numerem rachunku karty kredytowej.

    Jestem przekonany, że podobne cyrki ze złożeniem pisma miałbym
    w innymi banku. Oni niestety nie są wyjątkiem. :-(