  • 1. Data: 2004-02-01 20:40:12
    Temat: wyplata w bankomacie usd
    Od: al3x <x...@n...pl>

    chcialbym spytac czy sa w Polsce [najlepiej w Krakowie] bankomaty
    ktore wyplacaja w USD, jesli takie to jakie sa limity ?
    --
    Pozdrawiam,
    Szczepan

  • 2. Data: 2004-02-01 21:27:36
    Temat: Re: wyplata w bankomacie usd
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    W Krakowie na lotnisku w Balicach jest tylko bankomat wyplacajacy w
    Euro. Limit zalezy od karty.

    Nie wiem co kombinujesz, ale to jest slaby interes.
    Podejrzewam, ze nawet gdybys mial rachunek w USD, to zostalyby one
    przeliczone na PLN, a PLN na USD. Plus oplata za wyplate z bankomatu.
    Drogo.

    MichalL

  • 3. Data: 2004-02-01 21:34:34
    Od: al3x <x...@n...pl>

    On Sun, 1 Feb 2004 22:27:36 +0100, "MichalL"
    <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >Podejrzewam, ze nawet gdybys mial rachunek w USD, to zostalyby one
    >przeliczone na PLN, a PLN na USD. Plus oplata za wyplate z bankomatu.

    mam konto w netellerze, a on ma w swej ofercie karte. do tej pory
    wyplacalem czekami ale to dosc dlugo trwa, a nieprzelewaja kasy na
    konto [obsluguja tylko kanadyjskie i amerykanskie banki] dlatego
    pomyslalem ze moze by tak usd wyplacac.

    --
    Pozdrawiam,
    Szczepan

  • 4. Data: 2004-02-01 21:37:33
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    al3x wrote:

    > chcialbym spytac czy sa w Polsce [najlepiej w Krakowie] bankomaty
    > ktore wyplacaja w USD, jesli takie to jakie sa limity ?

    Ponoc' na lotnisku Balice jest taki bankomat BPH (w Warszawie tez. na
    Oke;ciu). Limity, to chyba takie jak masz na karcie?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-02-01 21:39:37
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    al3x <x...@n...pl> napisał(a):

    > mam konto w netellerze, a on ma w swej ofercie karte.

    Zorganizuj sobie wycieczke do Balice Airport :))
    Pol roku temu bylo tam takie ustrojstwo co plulo zielonymi ;)

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-02-02 15:16:51
    Od: al3x <x...@n...pl>

    On Sun, 1 Feb 2004 21:39:37 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@g...pl> wrote:

    >Zorganizuj sobie wycieczke do Balice Airport :))
    >Pol roku temu bylo tam takie ustrojstwo co plulo zielonymi ;)

    wiesz moze do kogo nalezal bankomat ?? z tego co mi ktos mowil to
    znajduje sie tam bankomat wyplacajacy w euro

    --
    Pozdrawiam,
    Szczepan

  • 7. Data: 2004-02-02 15:40:27
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    al3x <x...@n...pl> napisał(a):

    > wiesz moze do kogo nalezal bankomat ?? z tego co mi ktos mowil to
    > znajduje sie tam bankomat wyplacajacy w euro

    Glenn juz napisala ze BPH - na pewno wyplacal dolce.

    --
    Franz