  • 1. Data: 2004-02-01 20:35:49
    Temat: [LukasBank] Ilu można zdefiniować odbiorców przelewów?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Przy braku tokena w Lukasie trzeba w oddziale (bądź telefonicznie)
    zdefiniować dane odbiorców przelewów. Na formularzu zdaje się, że jest
    miejsce na pięciu kontrahentów. Czy to oznacza, że można mieć tylko pięciu
    zdefiniowanych - czy po prostu można (na kilku formularzach) zdefiniować
    nieograniczoną ilość?

    Pozdr.
    RJCz

  • 2. Data: 2004-02-01 20:40:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > miejsce na pięciu kontrahentów. Czy to oznacza, że można mieć tylko
    > pięciu zdefiniowanych - czy po prostu można (na kilku formularzach)

    Bodaj 10 (tak jak w BZ WBK bodaj jest?).
    Pozniej musisz zmieniac. (cjhyba ze cos sie zmienilo?)

  • 3. Data: 2004-02-01 21:24:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bodaj 10 (tak jak w BZ WBK bodaj jest?).

    Nie. Możesz mieć tylu odbiorców ile chcesz.

    > Pozniej musisz zmieniac. (cjhyba ze cos sie zmienilo?)

    Chyba tak było od początku

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-02-01 21:30:58
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    To ja musiałem trafić na anomalie ... bo za czasu beztokenowego dostępu
    miałem 16 ... ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4