    From: al3x <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyplata w bankomacie usd
    Date: Sun, 01 Feb 2004 22:34:34 +0100

    On Sun, 1 Feb 2004 22:27:36 +0100, "MichalL"
    <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:

    >W Krakowie na lotnisku w Balicach jest tylko bankomat wyplacajacy w
    >Euro. Limit zalezy od karty.
    >
    >Nie wiem co kombinujesz, ale to jest slaby interes.
    >Podejrzewam, ze nawet gdybys mial rachunek w USD, to zostalyby one
    >przeliczone na PLN, a PLN na USD. Plus oplata za wyplate z bankomatu.
    >Drogo.
    >
    >MichalL

    mam konto w netellerze, a on ma w swej ofercie karte. do tej pory
    wyplacalem czekami ale to dosc dlugo trwa, a nieprzelewaja kasy na
    konto [obsluguja tylko kanadyjskie i amerykanskie banki] dlatego
    pomyslalem ze moze by tak usd wyplacac.

    --
    Pozdrawiam,
    Szczepan