  • 1. Data: 2004-02-01 20:39:10
    Temat: [LukasBank] Online-owość wpłaty gotówkowej...
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Po jakim czasie wpłata na konto dokonana w oddziale banku jest widoczna
    poprzez Internet, a po jakim czasie jest dostępna (aby można ją przelać na
    inne konto)?

    pozdr.
    RJCz

  • 2. Data: 2004-02-01 21:27:37
    Temat: Re: [LukasBank] Online-owość wpłaty gotówkowej...
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Po jakim czasie wpłata na konto dokonana w oddziale banku jest widoczna
    > poprzez Internet, a po jakim czasie jest dostępna (aby można ją przelać na
    > inne konto)?

    Z doświadczenia ...

    Wpłacam w placówce (zwanej jedną z 2 głównych w wrocławiu) na ul. Legnickiej

    Przechodze na druga stronę ul. Legnickiej , siadam przed kompem ... klikam
    AKTUALIZUJ ... I już mam ... mogę również nią w pełni dysponować ...

    Jeśli o to chodziło to cieszę się, że mogłem pomóc ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2004-02-01 23:14:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > poprzez Internet, a po jakim czasie jest dostępna (aby można ją przelać na

    Od razu. Oczywiście po aktualizacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-02 10:44:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

    > Od razu. Oczywiście po aktualizacji.

    Nie trzeba aktualizować. Co prawda bez aktualizacji przy zatwierdzaniu
    przelewu system będzie się "pluł", że nie ma wystarczających środków, ale
    przelew pójdzie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-02-02 11:06:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Nie trzeba aktualizować. Co prawda bez aktualizacji przy zatwierdzaniu
    > przelewu system będzie się "pluł", że nie ma wystarczających środków, ale
    > przelew pójdzie.

    Tak, ale kolega też pytał kiedy będzie 'widoczne'. :-)

  • 6. Data: 2004-02-02 11:16:32
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvlb1c$env$1@news.onet.pl...

    > Tak, ale kolega też pytał kiedy będzie 'widoczne'. :-)

    Znów się czepiasz ...

    Jeszcze jeden minus i wiesz ... co będzie ... ;>

    Pozdrawiam
    SP na L4
    e-mail:
    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 7. Data: 2004-02-02 11:21:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w wiadomości

    > Znów się czepiasz ...

    Stasiu nie słyszałeś hasła "czepiaj się i pozwól się czepiać innym" ;-)))) ?
    No ale skoro jesteś na L4, to chyba Wojtek Ci wybaczy ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-02 11:22:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości

    > Tak, ale kolega też pytał kiedy będzie 'widoczne'. :-)

    W kontekscie możliwości zrobienia przelewu ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-02-02 11:43:52
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > W kontekscie możliwości zrobienia przelewu ;-)

    Pytanie składało się z dwóch 'podpytań'. :-)