  • 1. Data: 2004-02-01 19:59:25
    Temat: BPHPBK - wpłata w oddziale na konto prowadzone w innym oddziale - pytanie
    Od: "misiowaty" <d...@w...pl>

    Witam
    Jak szybko zostanie zaksięgowana taka wpłata ? Chodzi o to, że mam dokonać
    sprzedaży nieruchomości, a kuypujący chce wpłacić w oddziale BPHPBK, który
    jest najbliżej kancelarii notarialnej. Ja mam możliwość sprawdzenia u
    doradcy w moim oddziale czy kasa już wpłynęła i czy wszystko OK i chciałbym
    to uczynić, tyko pytanie po jakim czasie od wpłaty pieniądze będą na moim
    koncie ??

    --
    Misio

  • 2. Data: 2004-02-04 00:19:04
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > to uczynić, tyko pytanie po jakim czasie od wpłaty pieniądze będą na moim

    Jeżeli faktycznie kupujący WPŁACI w oddziale banku bphpbk kasę (nie przelew),
    to odrazu kasa jest na Twoim koncie.

    Agge