  • 1. Data: 2004-03-29 09:38:13
    Temat: wczesniejsza splata kredytu
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    jak obliczyc ile zostalo mi do splacenia?

    sytuacja wyglada tak:
    mam kredyt na samochod w euro
    splacilem juz okolo polowy
    raty stale

    teraz chcialbym jedna wplata splacic go calkowicie

    jakie jest wzor na policzenie tej ostatniej raty?

    --
    Mateusz Jaworski

  • 2. Data: 2004-03-29 10:10:51
    Temat: Re: wczesniejsza splata kredytu
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:c48qt0$cds$1@atlantis.news.tpi.pl:
> [...]
    > raty stale
    >
    > teraz chcialbym jedna wplata splacic go calkowicie
    >
    > jakie jest wzor na policzenie tej ostatniej raty?

    a opłaca ci się teraz po takim wysokim kursie spłacać wszystko ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-03-29 10:13:31
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > a opłaca ci się teraz po takim wysokim kursie spłacać wszystko ?

    niestety tak, poniewaz samochod rozbila mi w nocy (stal na parkingu) jakas
    pijana panna
    szkoda powyzej 70% nikt tego naprawiac nie bedzie

    wiec jedyna rada to wziazc to co PZU wyplaci, wrak sprzedac, dolozyc i
    splacic kredyt
    nastepnie brac kolejny samochod

    pytanie nadal aktualne!!!

    gdzie znajde taki wzor?
    szukalem juz na expanderze i bankierze ale takowego kalkulatorta nie ma:(

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2004-03-29 10:27:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > raty stale
    >
    > teraz chcialbym jedna wplata splacic go calkowicie
    >
    > jakie jest wzor na policzenie tej ostatniej raty?

    masz harmonogram splaty?
    nie napisali tam ile masz jeszcze do splacenia?

    kursor

  • 5. Data: 2004-03-29 10:35:32
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:c48t00$nc9$1@atlantis.news.tpi.pl:
    > gdzie znajde taki wzor?
    > szukalem juz na expanderze i bankierze ale takowego kalkulatorta nie
    > ma:(

    http://infor.pl/kalkulatory/

    ale i tak najlepiej spytaj o to u kredytodawcy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2004-03-29 11:23:21
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > masz harmonogram splaty?
    > nie napisali tam ile masz jeszcze do splacenia?

    hm

    wydaje mi sie ze harmonogram mozna o kant dupy rozbic
    co ma mi niby dac?
    przeciez ostatnia rata nie bedzie suma pozostalych rat!!!!!

    pzdr

    matjaw

  • 7. Data: 2004-03-29 11:26:28
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > http://infor.pl/kalkulatory/
    >
    > ale i tak najlepiej spytaj o to u kredytodawcy

    ktorym z dostepnych kalkulatorem mam niby policzyc ile wyniesie mi ostatnia
    rata?

    pzdr

    matjaw

  • 8. Data: 2004-03-29 11:32:19
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > hm
    >
    > wydaje mi sie ze harmonogram mozna o kant dupy rozbic
    > co ma mi niby dac?
    > przeciez ostatnia rata nie bedzie suma pozostalych rat!!!!!

    to ten Twoj harmonogram cos kiepski
    na moim stoi:
    nr raty, termin platnosci, kwota raty, kapital, odsetki, kapital pozostajacy
    do splaty
    i wlasnie "kapital pozostajacy do splaty" mowi ile mam zaplacic, aby splacic
    calosc

    kursor

  • 9. Data: 2004-03-29 11:34:39
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    > i wlasnie "kapital pozostajacy do splaty" mowi ile mam zaplacic, aby
    splacic
    > calosc

    :(
    niestety na moim harmonogramie tego brak:(

    i dlatego przydalby mi sie wzorek matematyczny

    pzdr

    matjaw

  • 10. Data: 2004-03-29 11:36:58
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > splacic
    >
    > :(
    > niestety na moim harmonogramie tego brak:(
    >
    > i dlatego przydalby mi sie wzorek matematyczny

    a masz chociaz "kapital" i "odsetki"?

    kursor