  • 1. Data: 2004-03-29 10:25:50
    Temat: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    Jest piątek - godzina 15, wykonuję przelew w kwocie np. 10tys zł na konto w
    innym banku.

    Patrzę na stan konta w banku A:
    - operacja przyjęta, data zaksięgowania 26.03.2004
    - pieniędzy na koncie nie ma

    Bank B:
    - pieniędzy na koncie też nie ma

    Po weekendzie:

    Bank A:
    - bez zmian

    Bank B:
    - o 12 mam pieniazki na koncie
    - data zaksiegowania - 29.03.2004

    I tu pytania:
    - co sie dzieje z MOIMI pieniedzmi przez okres 3 dni!!!!
    Przeciez gdybym tak przelam kilka mln to odsetki za te 3 dni bylyly calkiem,
    ale to calkiem znaczne.
    Kto mi kradnie pieniadze - bo inaczej nie da sie tego nazwac skoro przez 3
    dni nie jestem w posiadaniu mojej wlasnej kasy!

    mobik

  • 2. Data: 2004-03-29 10:36:24
    Temat: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    mobik wrote:
    > Kto mi kradnie pieniadze - bo inaczej nie da sie tego nazwac skoro przez 3
    > dni nie jestem w posiadaniu mojej wlasnej kasy!

    Pewnie KIR, albo któryś z tych dwóch banków ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2004-03-29 10:37:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mobik <m...@s...pl> wrote:
    > Kto mi kradnie pieniadze - bo inaczej nie da sie tego nazwac skoro
    > przez 3 dni nie jestem w posiadaniu mojej wlasnej kasy!

    Czytales umowe swojego RORu?

  • 4. Data: 2004-03-29 10:40:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@...w.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie KIR, albo któryś z tych dwóch banków ;)

    Bank z ktorego przelewasz :-) nie zalapales sie na ostatnia sesje wychodzaca
    :-) Trzeba wtedy ustawiac przelewy z data przyszla

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-03-29 10:41:59
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    > Czytales umowe swojego RORu?

    Umowe podpisywalem jakies 8 lat temu :)
    Mam ja pamietac?
    Pewnie sie 14567 razy zmienila od tamtego czasu

    mobik

  • 6. Data: 2004-03-29 10:42:30
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    > Pewnie KIR, albo któryś z tych dwóch banków ;)

    I co oni robia z odsetkami? Pewnie biora dla siebie.

    mobik

  • 7. Data: 2004-03-29 10:51:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mobik <m...@s...pl> wrote:
    > Umowe podpisywalem jakies 8 lat temu :)
    > Mam ja pamietac?
    > Pewnie sie 14567 razy zmienila od tamtego czasu

    No to zobacz do tej aktualnej wersji i bedziesz wiedzial co wykombinowal
    twoj bank.
    KIR nie dziala w soboty, a przelewy mozesz skladac do pewnej godziny.
    Banki zarabiaja na niewiedzy swoich klientow.

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-03-29 11:12:16
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c48uii$iu3$1@rabarbar.eu.org,
    niejaki(a): mobik z adresu <m...@s...pl> napisał(a):

    > I co oni robia z odsetkami? Pewnie biora dla siebie.

    Zwyczajnie ich nie naliczają. Czysty zysk. Odsetki nie są żywiołem
    istniejącym obiektywnie, ktoś je musi naliczyć (jak ma na to ochotę).
    Nie mówiąc już o tym, że przez te dni pieniądze dodatkowo zarabiają na
    siebie, bo się kręcą, chociaż leżą :-)

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]

  • 9. Data: 2004-03-29 11:51:21
    Od: "mobik" <m...@s...pl>

    > KIR nie dziala w soboty, a przelewy mozesz skladac do pewnej godziny.
    > Banki zarabiaja na niewiedzy swoich klientow.

    I we wszystkich bankach jest tak samo?

    mobik

  • 10. Data: 2004-03-29 11:52:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 29 Mar 2004 12:25:50 +0200, w <c48tjb$i0u$1@rabarbar.eu.org>, "mobik"
    <m...@s...pl> napisał(-a):

    > I tu pytania:
    > - co sie dzieje z MOIMI pieniedzmi przez okres 3 dni!!!!

    "Ukradł" ci je bank A. Zdjął z konta, ale nie wysłał (ale nie zdążył, albo nie
    mógł zdążyć).