  • 1. Data: 2004-03-29 07:48:29
    Temat: VB Direct - zakladanie Plus Konta:(
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Witam,
    chcialem zalozyc sobie Plus Konto w Volkswagen Banku. Wypelnilem wniosek
    onlajn, dostalem go poczta, tu zaczely sie problemy. Wniosek taki (jak
    pewnie wiecie), trzeba podpisac i poswiadczyc ten podpis przy pomocy
    notariusza/umowionego kuriera/pracownika poczty w jednym z podanych urzedow.
    Chcialem wybrac opcje z kurierem, ale odradzila mi to pani z infolinii VB,
    podobno czas jego dojazdu moze roznic sie od umowionego, pewniejsza jest
    opcja z urzedem pocztowym. W sobote tup, tup na poczte (UP Warszawa 4, ul.
    Targowa), kwitek, 20 minut czekania do okienka i... pani kompletnie nie wie,
    o co mi chodzi! "Pierwszy raz takie cos widze, nie moge poswiadczyc, nie
    bylam przeszkolona, nie orientuje sie, zarobiona jestem" itp. itd. Dzwonie
    na infolinie, umawiam sie (jednak) z kurierem. Ma dotrzec do mnie jutro
    miedzy 9 a 13.
    BARDZO kiepsko sie zaczyna moja wspolpraca z Volkswagen Bankiem, zobaczymy
    jak bedzie dalej...
    Pzdr,
    MZ

  • 2. Data: 2004-03-29 08:05:42
    Temat: Re: VB Direct - zakladanie Plus Konta:(
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > miedzy 9 a 13.
    > BARDZO kiepsko sie zaczyna moja wspolpraca z Volkswagen Bankiem, zobaczymy

    Spokojnie, to tylko Warszawa.
    U mnie w Dąbrowie Górniczej pani na poczcie szybko poradzila sobie z moim
    formularzem.

    PiotR

  • 3. Data: 2004-03-29 08:12:05
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > miedzy 9 a 13.
    > BARDZO kiepsko sie zaczyna moja wspolpraca z Volkswagen Bankiem, zobaczymy

    nie wszystkie poczty to obsluguja
    zadzwon na infolinie VB i dowiedz sie gdzie masz najblizsza poczte, ktora
    przyjmie
    od Ciebie ten papierek

    kursor

  • 4. Data: 2004-03-29 08:19:31
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 09:48:29 +0200, "Marcin Zieba"
    <z...@s...op.pl> napisał(a):

> [...]
    >miedzy 9 a 13.
    >BARDZO kiepsko sie zaczyna moja wspolpraca z Volkswagen Bankiem, zobaczymy

    Konto Plus n i e potrzebuje zadnych podpisow, o czym prawisz?
    W sensie notariusza, poczty czy cos podobnego. Jest to dodatkowe
    konto, bez karty, majace charakter bardziej lokacyjny, cos na ksztalt
    EMAX w mBanku. Po prostu, jesli masz e-direct to skladasz wniosek na
    Plus bez zadnych poswiadczen i po zawodach.

    A jesli nie masz, to nie zaczynaj od Plusa. Najpierw zaloz e-direct
    w VB direct a nie Plus. :-) Chyba ze chcesz przechodzic droge przez
    meke dla mniej funkcjonalnego konta zamiast miec dwa za ten sam
    wysilek, w dodatku z darmowa VE.

    Poza tym, PP nie jest urzedem w zarzadzie VB. Skoro na poczcie panuje
    niekompetencja, to kiepsko adresujesz swoje rozgoryczenie zamiast
    zrobic awanture na poczcie. Tak mi sie wydaje... O niekompetencji
    panienek z okienek na poczcie mozna by spoooro pisac.

    Winic za to VB, ktory pozostawia Ci dwa inne kanaly (notariusz i
    poslaniec) to dosc oryginalny sposob wspolpracy z bankiem. Mysle,
    ze wystarczy winic ten bank za jego bledy - nie obarczac ich swoimi
    czy PP.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 5. Data: 2004-03-29 08:46:44
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 29 mar 2004,kursor napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > nie wszystkie poczty to obsluguja
    > zadzwon na infolinie VB i dowiedz sie gdzie masz najblizsza
    > poczte, ktora przyjmie
    > od Ciebie ten papierek

    Na stronie VW jest formularz identyfikacyjny pdf i tam jest wykaz
    urzedow pocztowych.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 6. Data: 2004-03-29 09:31:16
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze A_Zet:

> [...]
    > EMAX w mBanku. Po prostu, jesli masz e-direct to skladasz wniosek na
    > Plus bez zadnych poswiadczen i po zawodach.

    "Wszelkie Formularze identyfikacyjne powinny być podpisane w obecności
    pracownika poczty, ktory potwierdzi swoim podpisem zgodnosc danych z
    dokumentami tozsamosci oraz autentycznosc podpisow, a nastepnie przekaze je
    do banku."

> [...]
    > w VB direct a nie Plus. :-) Chyba ze chcesz przechodzic droge przez
    > meke dla mniej funkcjonalnego konta zamiast miec dwa za ten sam

    Nie interesuje mnie ROR w Volkswagen Banku, w tym zakresie korzystam z Pekao
    S.A. i (uwaga) _jestem_ zadowolony! A zamiast VE zdecydowanie wole Maestro.

> [...]
    > zrobic awanture na poczcie. Tak mi sie wydaje... O niekompetencji
    > panienek z okienek na poczcie mozna by spoooro pisac.

    Nie jest w zarzadzie, ale VB podpisal z nia umowe o wspolpracy (jak sadze) w
    zakresie potwierdzania podpisow na formularzach. Na pewno sa w niej punkty
    dotyczace przeszkolenia pracownikow poczty. To, ze owej pani ktos nie
    przeszkolil i nie poinformowal, to najprawdopodobniej wina nie jej samej,
    tylko jej kierownika (ktory nie pracuje w soboty;) Poza tym, staram sie w
    zyciu unikac robienia awantur.

> [...]
    > poslaniec) to dosc oryginalny sposob wspolpracy z bankiem. Mysle,
    > ze wystarczy winic ten bank za jego bledy - nie obarczac ich swoimi

    Jak pisalem wczesniej, nie skorzystalem od poczatku z kuriera, bo odradzila
    mi to pani z infolinii VB. Notarialne potwierdzenie podpisu to nie tylko
    wydatki, ale tez skomplikowana procedura - umawianie sie na wizyte itd. IMHO
    nie popelnilem zadnego bledu, wystapil on w urzedzie pocztowym lub na linii
    wspolpracy VB-PP.

    EOT z mojej strony, napisalem tego posta tylko z nadzieja, ze p.b.b. czytaja
    pracownicy VB i wyciagna z niego odpowiednie wnioski.
    Pzdr,
    MZ

  • 7. Data: 2004-03-29 09:33:50
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze kuba:

    > Na stronie VW jest formularz identyfikacyjny pdf i tam jest wykaz
    > urzedow pocztowych.

    Ten wykaz jest tez w przeslanych do mnie dokumentach i 'stoi tam napisane'
    jak byk: Warszawa 4, ul. Targowa.
    Jestem moze zyciowym ignorantem, ale nie az takim, zeby nie czytajac
    nadeslanej korespondencji isc do pierwszej lepszej agencyjki pocztowej i tam
    domagac sie potwierdzenia podpisow;)
    Pzdr,
    MZ

  • 8. Data: 2004-03-29 10:08:33
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > Jestem moze zyciowym ignorantem, ale nie az takim, zeby nie czytajac
    > nadeslanej korespondencji isc do pierwszej lepszej agencyjki pocztowej i

    no to pisz skarge na UP Warszawa 4, ul. Targowa
    VWBank chyba tu nie zawinil

    kursor

  • 9. Data: 2004-03-29 10:14:36
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > Jestem moze zyciowym ignorantem, ale nie az takim, zeby nie czytajac
    > nadeslanej korespondencji isc do pierwszej lepszej agencyjki pocztowej i

    Jest chyba tak (w moim przypadku tak było), że o całej sprawie, tj. umowie
    poczty z VW, wie tylko kierownik poczty i tylko on (ona) moze podpisywac
    kwity, ze w jego (jej) obecnosci zlozyles podpis. Panienka z okienka może
    faktycznie byc lekko fioletowa. Trzeba bylo interweniowac u jej wladz.
    Pozdr.
    MM

  • 10. Data: 2004-03-29 11:35:05
    Od: "bwwald" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c48stq$926$1@news.onet.pl...

> [...]
    > kwity, ze w jego (jej) obecnosci zlozyles podpis. Panienka z okienka może
    > faktycznie byc lekko fioletowa. Trzeba bylo interweniowac u jej wladz.

    No moze niektorzy inni pracownicy tez wiedza o umowie, ale kiedy ja
    zakladalem konto, rzeczywiscie pracownica pobiegla do kierowniczki. Dopiero
    przy niej zalatwilem sprawe a i tak mialem wrazenie, ze robi to pierwszy
    raz.

    Waldek