  • 1. Data: 2004-03-29 06:55:04
    Temat: Nowa karta Raiffeisen i Amplico Life
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Visa Classic Amplico Life z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń dostępna dla
    klientów Polsko-Amerykańskiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie i
    Reasekuracji Amplico Life S.A.

    "Raiffeisen Bank Polska S.A. wprowadził do oferty kolejną kartę kredytową -
    tym razem przygotowaną specjalnie z myślą o klientach towarzystwa
    ubezpieczeniowego Amplico Life S.A., którzy będą mogli ją otrzymać bez
    potrzeby składania jakichkolwiek dokumentów. Karta objęta jest interesującym
    programem usług dodatkowych. W jego skład wchodzi ubezpieczenie NNW
    oferowane w ramach opłaty rocznej, ubezpieczenie Protektor Plus obejmujące
    ubezpieczenie spłaty zadłużenia oraz ubezpieczenie w podróży. Właściciel
    karty będzie mógł także skorzystać z dogodnego sposobu opłacania składki
    ubezpieczeniowej za polisę w Amplico Life w ramach limitu kredytowego oraz
    ze zniżki na usługi oferowane w Centrum Medycznym Enel-Med (10-20%)."

    Źródło: www.raiffeisen.pl

  • 2. Data: 2004-03-29 08:59:20
    Temat: Re: Nowa karta Raiffeisen i Amplico Life
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2004 06:55:04 +0000 (UTC), KRZYSZTOF KRAWCZYK
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Visa Classic Amplico Life z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń dostępna
    > dla
    > klientów Polsko-Amerykańskiego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie i
    > Reasekuracji Amplico Life S.A.

    Ok. A czy gdziekolwiek na ich stronie można złozyć wniosek o wydanie
    powyższej ?

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-03-29 09:17:03
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    SebCz <a...@K...pl> napisał(a):

> [...]
    > SebCz
    > ______
    >
    > Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

    Już się dowiedziałem czegoś więcej. Wniosek składa się w Amplico Life. Numer
    telefonu 0801604801. Karta główna kosztuje 49 zł rocznie. Limit wyliczany
    jest na podstawie rocznych składek za ubezpieczenie. Oprocentowanie karty to
    23% do końca roku, a potem 28%. Grace period 51 dni.
    Tyle udało mi się dowiedzieć.
    pzdr

  • 4. Data: 2004-03-29 21:44:55
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    >Ok. A czy gdziekolwiek na ich stronie można złozyć wniosek o wydanie
    >powyższej ?

    z tego co wiem to moga sie tylko ubiegac klienci Amplico, normalnie
    nie mozna jej sobie wyrobic bez ubezpieczenia
    pozdro
    xwr1010

  • 5. Data: 2004-03-29 22:03:43
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    xwr1010 wrote:
    > z tego co wiem to moga sie tylko ubiegac klienci Amplico, normalnie
    > nie mozna jej sobie wyrobic bez ubezpieczenia

    Ta.... kiedyś już były karty skierowane do takiej "hermetycznej" grupy
    klientów - TUnŻ Nationale Nederlanden mianowicie. Wydawał Bank Śląski,
    ale sie rozmyślił ;-) Inne to byli czasy ;-))
    Kartę taką mógł otrzymać każdy posiadacz polisy w Nationale
    Nederlanden, bez względu na długość opłacania składek. Opłata za wydanie
    karty była niska, a przyznawane limity bardzo wysokie. Wystarczyło
    podpisać umowę ubezpieczenia. Klienci kupowali polisy, po czym po kilku
    miesiącach przestawali opłacać zarówno składki, jak i kredyty na
    kartach. Bank zaprzestał ich wydawania pod koniec marca 2002 r. ze
    względu na duże straty poniesione z powodu niespłacania przez klientów
    banku zadłużenia na kartach.... ;-)

    Heh, co za historia, łezka w oku staje ;-))
    Ale pakiet dodatkowy to nawet przyzwoity dają :-)

    --
    luzyta