  • 101. Data: 2016-02-05 15:49:54
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-05 o 14:27, Liwiusz pisze:

    > To, że czegoś nie wiesz, lub nie umiesz, nie oznacza, że staje się to
    > prawdą.

    Wzajemnie.

    --
    Pete

  • 102. Data: 2016-02-05 20:28:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-05 o 15:49, Pete pisze:

    > Wzajemnie.

    Owszem, moja niewiedza lub nieuctwo też nie implikuje prawdy. Odkryłeś
    właśnie pojęcie truizmu.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2016-02-07 16:43:21
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > bezprawne zatrzymanie ?
    >
    > Bo mi to niemal legalnie wyglada - zawarlismy z oferentem umowe, ja sie
    > zobowiazalem wycofac, on mi zaplacil odstepne - ktory punkt KK
    > naruszylismy ?
    > Ewentualnie jak kto woli - konsorcjum z oferentem zawiazalismy :-)
    >
    > Na oferenta cos moze by sie znalazlo, jakies tam zaklocenie przebiegu
    > aukcji urzedowej ... no ale to policjant :-)
    > Musialbys policjanta z drugiej strony postawic - niech przyjmie odstepne
    >
    > I nie zatrzymywac go przy wyjsciu, tylko poczekac az sie podzieli z

    A ja w tym wycinku akurat się nie orientuję, wiem, że kilka osób w Poznaniu
    za takie numery spotkało się z prokuratorem.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 104. Data: 2016-02-07 16:46:21
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Nie bardzo rozumiem - jeden komornik opisuje w miare rzetelnie, a inny za
    > bardzo zachwala ?
    >
    > No bo samochody im sie trafiaja losowo ... przynajmniej tak wypadaloby
    > zalozyc.
    > Jedne lepsze, inne gorsze, ale to juz uczestnik sam musi ocenic ... i czy
    > nie wszystko jedno u ktorego komornika ?

    Nie wszystko jedno. Jeden wycenia wysoko i dopiero na drugiej jest sens do
    tego podchodzić a inny tak, że już na pierwszej są tłumy. Jeden napisze w
    obwiesczeniu VIN, rocznik, przebieg a inny napisze w obwieszczeniu kolor,
    bez rocznika ani rodzaju paliwa i np. zapomni wpisać, że auto jest po
    wypadku.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 105. Data: 2016-02-07 17:02:39
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Owszem, moja niewiedza lub nieuctwo też nie implikuje prawdy. Odkryłeś
    > właśnie pojęcie truizmu.

    Ja Cię proszę Liwiusz, Twój czas jest na prawdę bardzo drogi. Chętnie
    skonsultuję z Tobą kilka spraw ciekawszych niż sprawy pete :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 106. Data: 2016-02-07 17:08:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-07 o 17:02, wromek pisze:

    > Ja Cię proszę Liwiusz, Twój czas jest na prawdę bardzo drogi. Chętnie
    > skonsultuję z Tobą kilka spraw ciekawszych niż sprawy pete :)

    No to pisz. Adres znasz. Ale nie dziś, bo mi ojciec zmarł.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2016-02-08 01:39:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-02-07 o 17:08, Liwiusz pisze:
    > No to pisz. Adres znasz. Ale nie dziś, bo mi ojciec zmarł.

    Wsółczuję serdecznie.

    --
    animka

  • 108. Data: 2016-02-08 02:25:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 109. Data: 2016-02-09 20:09:10
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > No to pisz. Adres znasz. Ale nie dziś, bo mi ojciec zmarł.

    Moje współczucie. Na pewno nie będę Cię zawalał w takiej sytuacji.
    Wszystkiego dobrego,
    wromek

  • 110. Data: 2016-03-13 14:22:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Liwiusz wrote:

    > Bzdura. Podobnie jak cała reszta, łącznie z tym "zaprzyjaźnionym
    > komornikiem", tak jakby tylko "zaprzyjaźnienie się z komornikiem"
    > umożliwiało prowadzenie sprawnej egzekucji...

    Też myślałem, że takie rzeczy są niemożliwe, dopóki nie dostałem pewnego
    pięknego dnia listu od komornika.
    Parę lat wcześniej nie przyjąłem mandatu od straży miejskiej na kwotę
    ok. 150 zł. Strażnik poinformował mnie, że w takim razie sprawa pójdzie
    do sądu. Uważałem, że w sądzie udowodnię swoją niewinność. Jak się potem
    okazało - sąd się odbył, tylko że bez potrzeby zawiadamiania mnie i
    migusiem do komornika. Koszty komornicze przewyższyły wartość mandatu
    kilkukrotnie - za wysłanie szablonowego listu policzył sobie kilkaset
    zł. List od komornika, to było pierwsze pismo, jakie otrzymałem w tej
    sprawie.