  • 1. Data: 2016-01-19 19:19:35
    Temat: upaństwowienie komorniczenia
    Od: n...@p...pl

    minister zwany zerem utworzył zespół ds. rozwalenia
    egzekucji komorniczej w Polsce.

    wieść niesie że komornicy mają zostać upaństwowieni
    prywatne kancelarie komornicze zlikwidowane a sami
    komornicy mają dostać 4 tysiaki netto pensji w sądzie

    co sądzicie o proponowanej "dobrej zmianie" i jak wg
    was wpłynie ona na rynek kredytów i depozytów w PL?!

  • 2. Data: 2016-01-19 19:22:24
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/19/2016 12:19 PM, n...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > co sądzicie o proponowanej "dobrej zmianie" i jak wg
    > was wpłynie ona na rynek kredytów i depozytów w PL?!

    chyba zaczne na pis głosować.

  • 3. Data: 2016-01-19 19:27:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tępy kandydacie na komorniczego cioła, uważamy, że to dobra zmiana i że wreszcie się
    ktoś Wam do d.. dobierze.

    -----

  • 4. Data: 2016-01-19 19:44:27
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 19:19, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > co sądzicie o proponowanej "dobrej zmianie" i jak wg
    > was wpłynie ona na rynek kredytów i depozytów w PL?!

    Ja sądzę, że komornikom trzeba przykręcić śrubę. Zasłużyli na to po
    stokroć. Oni bardzo często zamiast stosować prawo, bezczelnie je łamali
    tylko dla zysku.
    Nie stanę w ich obronie, wprost przeciwnie.

  • 5. Data: 2016-01-19 20:13:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > co sądzicie o proponowanej "dobrej zmianie" i jak wg
    > was wpłynie ona na rynek kredytów i depozytów w PL?!

    Cóż, PiS to partia socjalistyczna, to i wprowadza socjalistyczne
    rozwiązania.

    Akurat obecny system działania komorników jest chyba najlepszy z
    możliwych - prywatne przedsiębiorstwa na zasadach wolnej konkurencji
    wykonują działania na rzecz obywateli i państwa.

    To, co nie działa, to kontrola sądów nad komornikami (czyli, jak zwykle,
    nawala państwo) - skargi powinny być rozpatrywane w kilka dni, a nie w
    kilka miesięcy, to nie byłoby realnego pola do nadużyć.

    A wszystko się rozbija oczywiście o pieniądze - PiS ostrzy sobie zęby na
    opłaty egzekucyjne, nie widząc tego, że etatowy komornik to de facto
    "siądnięcie" egzekucyj.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-01-19 20:19:19
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Ja sądzę, że komornikom trzeba przykręcić śrubę. Zasłużyli na to po
    > stokroć. Oni bardzo często zamiast stosować prawo, bezczelnie je łamali
    > tylko dla zysku.

    Wszyscy? Media czasem pokaza jakis przyklad zlodziejstwa czy innego
    cwaniactwa, ale to nie obraz calej branzy.
    Jesli komornicy beda panstwowi, to znikna lub zmniejsza sie jedne patologie,
    a powstana inne.
    Sedziom i prokuratorom nie zdarzaja sie pomylki i "pomylki"?

  • 7. Data: 2016-01-19 20:34:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 20:19, brum pisze:

> [...]
    > a powstana inne.
    > Sedziom i prokuratorom nie zdarzaja sie pomylki i "pomylki"?

    Każdemu zdarzają się pomyłki, ale mówienie, że system państwowych
    komorników będzie lepszy od komorników prywatnych jest tak samo
    absurdalny jak twierdzenie, że na przykład ze produkcją i sprzedażą
    żywności lepiej sobie radzi państwo, niż prywatne sklepy i prywatni
    wytwórcy.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-01-19 20:53:36
    Od: n...@p...pl

    > Tępy kandydacie na komorniczego cioła,

    kogo pozdrawiasz w ten uprzejmy sposób?!

  • 9. Data: 2016-01-19 21:57:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2016 12:22:24 -0600, witek napisał(a):
> [...]

    Niewiele ? Banki i tak wola odsprzedac windykatorom.

    > chyba zaczne na pis głosować.

    Moment medialny znakomity, ale czy to cos zmieni ?
    -nadal komornik bedzie zajmowal np ciagnik "warty 100 tys" i
    sprzedawal w komisie za 20 tys, moze nawet czesciej.

    -nadal bedzie mogl zajac cudzy ciagnik ... no chyba ze go wtedy
    minister bedzie mogl ukarac,

    -jak komus bedzie sie cos nalezalo, to nie odzyska, bo czy sie stoi,
    czy sie lezy ... a urzednik to przeciez zasiada za biurkiem od 8 do
    16.

    -chyba ze kwota wieksza, to uslyszy "ja mam tyle pracy ...",
    czy "jak sie da to sie zrobi" ...

    J.

  • 10. Data: 2016-01-19 23:39:17
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Liwiusz napisał(a) w wiadomości: ...

    >Cóż, PiS to partia socjalistyczna, to i wprowadza socjalistyczne
    >rozwiązania.

    Jeżeli wziąć pod uwagę to jak dogadza wyznawcom filozofii Carla
    Schmitta to chyba można napisać jeszcze ostrzej...

> [...]
    >nawala państwo) - skargi powinny być rozpatrywane w kilka dni, a nie w
    >kilka miesięcy, to nie byłoby realnego pola do nadużyć.

    Zgoda, z tym, że egzekucja powinna być wstzymywana natychmiast.

    >A wszystko się rozbija oczywiście o pieniądze - PiS ostrzy sobie zęby na
    >opłaty egzekucyjne, nie widząc tego, że etatowy komornik to de facto
    >"siądnięcie" egzekucyj.

    Kultura nie płacenia należności miała się dobrze i tak. PiS jednak robi na
    tej drodze znaczący krok do przodu.

    Arek