  • 1. Data: 2016-01-19 09:29:24
    Temat: kiedy ewakuacja z optimy?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Z tego co pamiętam, to bieżąca promocja na rachunku oszczędnościowym
    ustawiała stan "referencyjny" na 20 listopada 2015 r. Jak obstawiacie
    teraz? Czy to już ten moment czy jeszcze warto potrzymać?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-01-19 09:38:02
    Temat: Re: kiedy ewakuacja z optimy?
    Od: g...@g...com

    Optima zaczela nas robic w ciula, stan srodkow na 15,20 itp.
    To ja tez, zalozylem 2 konto na zone i przelewam raz z jednego
    to z drugiego. Do 4.II jest spokoj,
    gtoni

  • 3. Data: 2016-01-19 15:05:24
    Od: "Tom L." <p...@g...com>

    5 lutego

  • 4. Data: 2016-01-19 16:18:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Jan 2016 09:29:24 +0100, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    >Z tego co pamiętam, to bieżąca promocja na rachunku oszczędnościowym
    >ustawiała stan "referencyjny" na 20 listopada 2015 r.
    a rozpoczeła się 27 listopada czyli saldo początkowe było tydzień
    wcześniej. Kończy się 5 listopada czyli w następnej saldo początkowe
    może być na koniec 29 stycznia. Ale pewności oczywiście nie ma :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2016-01-19 16:20:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Jan 2016 16:18:31 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >a rozpoczeła się 27 listopada czyli saldo początkowe było tydzień
    >wcześniej. Kończy się 5 listopada czyli w następnej saldo początkowe
    >może być na koniec 29 stycznia. Ale pewności oczywiście nie ma :)

    Kończy się 5 lutego oczywiście. A resztę prawidłowo opisałem :)

    WAM

  • 6. Data: 2016-02-05 20:10:26
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.01.16 o 16:20, WAM pisze:

    > Kończy się 5 lutego oczywiście. A resztę prawidłowo opisałem :)

    No i jak wyszło? Jakby bez ewakuacji się obyło, przedłużyli okres
    promocji, nadal stan wg. 20 listopada?
    Ale to tylko domysły. Rzuciłem okiem na info, ale za ch... niewiele
    zrozumiałem. Jest tu ktoś bystrzejszy?

  • 7. Data: 2016-02-05 22:54:59
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 20:10, mx pisze:

    > No i jak wyszło? Jakby bez ewakuacji się obyło, przedłużyli okres
    > promocji, nadal stan wg. 20 listopada?
    > Ale to tylko domysły. Rzuciłem okiem na info, ale za ch... niewiele
    > zrozumiałem. Jest tu ktoś bystrzejszy?

    Nic nie przedłużyli
    Wszystkie środki na standardowe 1,5%

    Sławek

  • 8. Data: 2016-02-06 00:28:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 56b4f3a2$0$22838$6...@n...neostrada.pl

    > zrozumiałem. Jest tu ktoś bystrzejszy?

    EB daje do 30 kpln 4%:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=PVM0YlqL&cr=52QaaC
    dZ&s=XPR7P2Hl <-- 5 dych w razie czego

    i Toyota daje:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=QKp4UIpO&cr=nWtr0S
    du&s=XPR7P2Hl <-- też kilka dych ode mnie w razie czego

    Jedno i drugie także tutaj: http://danutac.eu

    Może warto dać odpoczynek Optimie?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-02-06 13:48:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 5 Feb 2016 20:10:26 +0100, mx <m...@o...pl.pl> wrote:

    >No i jak wyszło? Jakby bez ewakuacji się obyło, przedłużyli okres
    >promocji, nadal stan wg. 20 listopada?
    Gdzie to info o przedłużeniu? U mnie wciąż jest "promocyjne
    oprocentowanie dla Nowych Środków do kwoty 100 000 zł obowiązuje do 5
    lutego 2016 r. !"

    Było raczej pewne że nic się przez weekend nie dowiemy bo to weekend a
    poza tym grzebią w transakcyjnym więc trzeba zaczekać do poniedziałku.
    Obejrzymy co zepsuli i zobaczymy ile dadzą % aby zachęcić tych, którzy
    zmian (dobra, zmiana) nie lubią.

    WAM

  • 10. Data: 2016-02-06 18:27:05
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 06.02.16 o 13:48, WAM pisze:

    > Gdzie to info o przedłużeniu? U mnie wciąż jest "promocyjne
    > oprocentowanie dla Nowych Środków do kwoty 100 000 zł obowiązuje do 5
    > lutego 2016 r. !"

    Widziałem nową tabelę oprocentowania z 5 lutego przed postojem systemu,
    ale jej nie utrwaliłem. Wtedy nie załapałem związku
    przyczynowo-skutkowego między obydwoma problemami.