  • 1. Data: 2005-05-05 09:47:15
    Temat: tani bankomat - zagraniczna karta
    Od: "mateo" <y...@o...pl>

    Czesc
    Jesli posiadam konto w banku egipskim (CIB) i chce wybrac złotowki w Polsce
    karta bankomatowa ( nie kredytowa), to z jakiego bankomatu najlepiej
    korzystac, by sciagnęłpo jak najmniejsza prowizje z konta. Dzieki z górki za
    pomoc.
    Maciek

  • 2. Data: 2005-05-05 09:48:28
    Temat: Re: tani bankomat - zagraniczna karta
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mateo <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Polsce karta bankomatowa ( nie kredytowa), to z jakiego bankomatu
    > najlepiej korzystac, by sciagnęłpo jak najmniejsza prowizje z konta.

    Ty nie nas - tylko sie w tym swoim banku pytaj! :)
    Prawdopodobnie bez znaczenie gdzie wyplacisz. Chyba, ze maja jakas globalna
    umowe podpisana, no ale to raczej niemozliwe ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-05 09:53:58
    Od: "mateo" <y...@o...pl>

    Wydaje mi sie ze wlasciciekl bankomatu tez chyba pobiera jakas prowizje ,
    czy sie myle :)
    Maciek

  • 4. Data: 2005-05-05 09:55:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mateo <y...@o...pl> wrote:
    > Wydaje mi sie ze wlasciciekl bankomatu tez chyba pobiera jakas
    > prowizje , czy sie myle :)

    Nie. Pobiera tylko twoj bank i sie pozniej sam rozlicza z wlascicielem
    bankomatu. Ciebie to nie interesuje.
    Osobna oplata, oprocz tej pobieranej przez bank, wystepuje czasami - chyba
    tylko w USA?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-05 09:58:44
    Od: "anii" <a...@k...com>

    dla banków egipskich najlepsze śa bankomaty nimieckie i tu króluje VW bank.

    .

  • 6. Data: 2005-05-05 10:00:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anii <a...@k...com> wrote:
    > dla banków egipskich najlepsze śa bankomaty nimieckie i tu króluje VW
    > bank.

    ciekawe, ciekawe. A mozesz wytlumaczyc i pokazac bankomat VW Banku? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-05-05 10:15:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Osobna oplata, oprocz tej pobieranej przez bank, wystepuje czasami -
    > chyba tylko w USA?

    W Wielkiej Brytanii.

    Gdzies czytalem, ze tam juz ok. 40% bankomatow pobiera dodatkowe
    prowizje - ale w tych bankomatach jest dokonywanych zaledwie 2% calego
    obrotu bankomatowego. Znaczy ludzie umieja je odroznic i omijaja.

    MJ

  • 8. Data: 2005-05-05 10:30:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Gdzies czytalem, ze tam juz ok. 40% bankomatow pobiera dodatkowe
    > prowizje - ale w tych bankomatach jest dokonywanych zaledwie 2% calego
    > obrotu bankomatowego. Znaczy ludzie umieja je odroznic i omijaja.

    Czyli w niezaleznych sieciach - jesli twoj bank nie ma podpisanej umowy z
    nia...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-05 11:58:44
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ciekawe, ciekawe. A mozesz wytlumaczyc i pokazac bankomat VW Banku? :D

    Taki w Golfie?

    --
    Franz

  • 10. Data: 2005-05-05 15:57:58