  • 1. Data: 2005-05-04 21:12:53
    Temat: Gdzie ?
    Od: "Pablo Aimar" <pawelb@[nospam]post.pl>

    Mam pytanko, gdzie (jaki bank, towarzystwo finansowe) obecnie
    opłaca się najlepiej wziąść kredycik około 6-7 tys. / 3 lata ?
    Bez okreslania celu (ale jesli byloby konieczne to np. auto).

    Pozdrawiam.

    --
    Best regards, P a b l o A i m a r

  • 2. Data: 2005-05-04 22:26:05
    Temat: Re: Gdzie ?
    Od: "Rolek" <k...@...podpisie>

    Użytkownik >> Pablo Aimar << napisał:

    > Mam pytanko, gdzie (jaki bank, towarzystwo finansowe) obecnie
    > opłaca się najlepiej wziąść kredycik około 6-7 tys. / 3 lata ?
    > Bez okreslania celu (ale jesli byloby konieczne to np. auto).

    Kredycik na 7 tysięcy, to raczej na autko...
    A tak w ogóle, to zaru**** porządnie, bo mi pokuta w ułamkach wychodzi.

    --
    Tymczasem,
    Rolek