  • 1. Data: 2005-05-05 07:21:04
    Temat: KK mBank - schodzi farba
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dostalem w piatek Vise Classic kredytowa z mBanku. Po wyjeciu z koperty
    przyjrzalem sie literom i cyfrom wystajacym ponad powierzchnie karty i
    zauwazylem, ze pokrywajaca je srebrna farba jest troche starta. Po kilku
    dniach noszenia w portfelu w miejscu przeznaczonym na karty (portfel
    skorzany dobrej jakosci) farba z niektorych cyfr zeszla juz prawie
    calkowicie. Mial ktos takie problemy? Wczoraj dzwonilem na mLinie, ale nie
    bylo "ekspertow" od kart i panienka powiedziala, ze moge poprosci o
    duplikat (za ktory skasuja 58 zeta), a zwolnic moze mnie z oplaty tylko
    jesli pasek jest rozmagnesowany lub zdjecie nieprawidlowo umieszczone. No i
    oczywiscie nie ma gwarancji, ze duplikat nie bedzie mial takiej samej wady.
    A tymczasem za niedlugo w kasie nie bedza chcieli akceptowac karty, z
    ktorej zetra sie numery (poki co nikt na to nie zwrocil uwagi i karta dzial
    jak nalezy) i zostanie mi ona tylko do transakcji bezkasjerowych. I tak
    dzis sie wybieram w miejsce, gdzie stoi mPunkt, czy oni cosik pomoga?
    Przynajmniej beda mogli zobaczyc, co sie z karta dzieje, czy tez to nic nie
    pomoze?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-05-05 07:27:04
    Temat: Re: KK mBank - schodzi farba
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Dabrowski" <d...@S...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dniach noszenia w portfelu w miejscu przeznaczonym na karty (portfel
    > skorzany dobrej jakosci) farba z niektorych cyfr zeszla juz prawie

    Moja noszona w portfelu i uzywana juz prawie rok i farba dopiero w
    niektórych miejscach zaczyna sie wycierac.
    Za to podpis na karcie musialem poprawic flamastrem bo juz w sklepach
    zaczeli ode mnie dowodu osobistego zadac :)

  • 3. Data: 2005-05-05 07:58:07
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 09:27:04 +0200, Robert Wicik napisał(a):

    > Moja noszona w portfelu i uzywana juz prawie rok i farba dopiero w

    no wlasnie - od roku, a podejrzewam, ze zmienili niedawno technologie
    produkcji kart na tansza i im cosik nie wyszlo, a nikt dokladnie tego nie
    przetestowal i farba sie wyciera. A moze po prostu mialem pecha?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-05-05 09:05:03
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 09:58:07 +0200, Michał Dąbrowski
    <d...@S...pl> napisał(a):

    >no wlasnie - od roku, a podejrzewam, ze zmienili niedawno technologie
    >produkcji kart na tansza i im cosik nie wyszlo, a nikt dokladnie tego nie
    >przetestowal i farba sie wyciera. A moze po prostu mialem pecha?

    To ja mam odwrotnego pecha. :-))) KK mBanku, wypukla, numer tłoczony
    i z oczywistych wzgledow, niektore cyferki numeru sa na czarnym tle.
    Te, ktore maja starta farbe, widze doskonale, natomiast do odczytania
    niektorych musze przed oczyma przewracac na wszystkie strony, uzywam
    niekiedy lupki do platnosci internetowych. Nawet juz probowalem
    zdrapywac te fabe, ale trzyma jak zydowska wiara. Czekam, kiedy z
    wypuklosci sie zetrze, ale nie ma najmniejszego zamiaru, niestety...

    --
    Adek

  • 5. Data: 2005-05-05 09:19:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisal

    > Dostalem w piatek Vise Classic kredytowa z mBanku. Po wyjeciu z koperty
    > przyjrzalem sie literom i cyfrom wystajacym ponad powierzchnie karty i
    > zauwazylem, ze pokrywajaca je srebrna farba jest troche starta.

    Lolaboga...

    > Po kilku
    > dniach noszenia w portfelu w miejscu przeznaczonym na karty (portfel
    > skorzany dobrej jakosci) farba z niektorych cyfr zeszla juz prawie
    > calkowicie. Mial ktos takie problemy?

    Ale JAKIE PROBLEMY?
    To przeciez karta wypukla...

> [...]
    > jesli pasek jest rozmagnesowany lub zdjecie nieprawidlowo umieszczone. No
    > oczywiscie nie ma gwarancji, ze duplikat nie bedzie mial takiej samej

    i dobrze gadala...

    > A tymczasem za niedlugo w kasie nie bedza chcieli akceptowac karty, z
    > ktorej zetra sie numery

    TO JEST KARTA WYPUKLA!
    Numery pozostana, nawet bez farby sie nie zmieniaja

> [...]
    > dzis sie wybieram w miejsce, gdzie stoi mPunkt, czy oni cosik pomoga?
    > Przynajmniej beda mogli zobaczyc, co sie z karta dzieje, czy tez to nic

    Wez sie uspokoj i nie zawracaj d.. ludzom pracy
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-05-05 09:31:26
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana A_Zet <a...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >zdrapywac te fabe, ale trzyma jak zydowska wiara. Czekam, kiedy z
    >wypuklosci sie zetrze, ale nie ma najmniejszego zamiaru, niestety...

    Nie prościej odwrócić kartę na drugą stronę i przeczytać numer z paska
    podpisu ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2005-05-05 09:56:50
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 May 2005 11:31:26 +0200, gornik <g...@g...w.pl>
    napisał(a):

    >Nie prościej odwrócić kartę na drugą stronę i przeczytać numer z paska
    >podpisu ?

    Wpadlem na to, :-) gdy musialem podac ten dodatkowy, trzycyfrowy
    numerek.

    --
    Adek

  • 8. Data: 2005-05-05 10:05:42
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 11:19:06 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > Ale JAKIE PROBLEMY?
    > To przeciez karta wypukla...

    ale chyba nie jest typowym zjawiskiem samoczynne odpadanie farby z
    tygodniowej karty, a o ile odczytanie numeru z drugiej strony karty z paska
    bedzie mozliwe, to z data waznosci i nazwiskiem posiadacza moga byc
    problemy (chyba, ze ktos jest niewidomym i ma wprawe w czytaniu przez dotyk
    - tym zdaniem nikogo nie mialem zamiaru obrazic). Tak "zniszczona" karte
    sprzedawca moze spokojnie uwazac za podrobiona. A to juz moze byc problem

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-05-05 10:59:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> writes:

    > ale chyba nie jest typowym zjawiskiem samoczynne odpadanie farby z
    > tygodniowej karty,

    Nie, norma to dwa tygodnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2005-05-05 11:02:39
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie - od roku, a podejrzewam, ze zmienili niedawno technologie
    > produkcji kart na tansza i im cosik nie wyszlo, a nikt dokladnie tego nie
    > przetestowal i farba sie wyciera. A moze po prostu mialem pecha?

    Kto u Ciebie przyznaje się do produkcji ... u mnie Oberthur C.S.3 .... i
    data 02/03 :)