  • 1. Data: 2005-05-05 09:42:27
    Temat: konto w Szwajcarii- przez internet ?
    Od: "mateo" <y...@o...pl>

    Witam, czy ktos poinformuje (mnie) nas, w jakim banku w Szwajcarii, (
    szwajcarskim) jest mozliowosc załozenia konta osobistego oraz dokonywania
    wszelkich operacji za posrednictwem internetu ( z Polski, czy skadkolwiek).

    Kasia ( nowa tutaj)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-05 10:39:03
    Temat: Re: konto w Szwajcarii- przez internet ?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    mateo <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (szwajcarskim) jest mozliowosc za?ozenia konta osobistego oraz
    > dokonywania wszelkich operacji za posrednictwem internetu ( z Polski,

    http://www.postfinance.ch/

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2005-05-05 11:18:59
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <2...@l...localdomain
    .local>, Miernik wrote:

    > http://www.postfinance.ch/

    Nie jestes w temacie. Ta opcja jest skreslona.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 4. Data: 2005-05-05 11:24:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mateo <y...@o...pl> wrote:

    > Witam, czy ktos poinformuje (mnie) nas, w jakim banku w Szwajcarii, (

    Co Was tak ludzie napadło na te konta w Szwajcarii? :)
    Wszyscy nagle zaczęli we frankach płacić, czy co? :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2005-05-05 11:42:13
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    mateo wrote:

> [...]
    > wszelkich operacji za posrednictwem internetu ( z Polski, czy skadkolwiek).

    Zalezy ile masz do ulokowania.
    Ponizej 5 a raczej 10 tysiecy (eur) operacja nieoplacalna.
    Od 10 tysiecy eur bardzo fajne konto w Luxemburgu.
    Szwajcarskie konto konto na 100 tys CHF do zalatwienia szybko i praktycznie
    od reki w Warszawie.

    --
    Franz

  • 6. Data: 2005-05-05 11:54:56
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Co Was tak ludzie napadło na te konta w Szwajcarii? :)
    > Wszyscy nagle zaczęli we frankach płacić, czy co? :)

    Placic to jeszcze nie ale ZUS chce zlotowki zabierac, a bandyci z wywiadu
    finansowego moga cie porazic pradem i skuc w peczek

    Swoja droga ta Szwajcaria to mit straszny jest :)
    Jest pare fajnych bankow na Gibraltarze, Jersey a nawet blizej a ludziska
    sie pchaja jakby w tych bankach jakies zlote zegarki dawali :))
    --
    Franz

  • 7. Data: 2005-05-05 11:55:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Franz <f...@t...fiut.org> wrote:

    > Placic to jeszcze nie ale ZUS chce zlotowki zabierac, a bandyci z wywiadu
    > finansowego moga cie porazic pradem i skuc w peczek

    Ja pytałem czemu akurat Szwajcaria. Przecież jest wiele innych krajów w
    których można dużo łatwiej założyć rachunek bankowy.

    > Swoja droga ta Szwajcaria to mit straszny jest :)

    Mam wrażenie, że ludzie się za dużo naczytali/naoglądali Vabanku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2005-05-05 12:23:15
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ja pytałem czemu akurat Szwajcaria. Przecież jest wiele innych krajów w
    > których można dużo łatwiej założyć rachunek bankowy.

    No przeciez pisze ze to bardziej mit - nawet sie ostatnio okazalo ze
    wcale a wcale duzy bank nie jest taki "cacy" jak ktos sie chce schowac
    np. przed szwabskim finanzamtem.
    Poza tym tam naprawde jest malo bankow ktore z otwartymi rekami przymuja
    leni (ktorym sie nie chce tam jechach albo ich nie stac) z tysiacem
    uciulanych frankow.

    W odroznieniu od tego jest np. znany i bezpieczny bank na Jersey ktory
    przyjmuje juz od 500 funtow.

    > Mam wrażenie, że ludzie się za dużo naczytali/naoglądali Vabanku.

    No masz... najlepszy dowod ze to dobry film jest :)))

    --
    Franz

  • 9. Data: 2005-05-05 12:39:03
    Od: Miernik <m...@f...org>

    CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> wrote:

    > Nie jestes w temacie. Ta opcja jest skreslona.

    A co im się stało?
    Zawsze było można, a w archiwum grupy nic nie znalazłem jakoby się
    zepsuła ta opcja.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 10. Data: 2005-05-05 12:44:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:

    > A co im się stało?

    Przestali obsługiwać Polaków w skrócie (a właściwie nierezydentów).

    > Zawsze było można, a w archiwum grupy nic nie znalazłem jakoby się
    > zepsuła ta opcja.

    Słabo szukałeś.

    --
    Przemysław Maciuszko