  • 1. Data: 2005-05-05 11:51:52
    Temat: Pytanie o KK :).
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Myślałem, że wiem jak działa karta kredytowa, ale mam dylemat :).

    Dane było mi skorzystać z kredytu na KK, przez parenaście dni, w miare
    świadomie :).

    Wygląda to tak:

    Było zadłużenie na karcie xxxx PLN, przez pięćdziesiąt pare dni i na
    ostatnim wyciągu były odsetki.
    Ok, calość spłaciłem przed upływem terminu zamknięcia kolejnego okresu
    rozliczeniowego, ale wiadomo że zadłużenie w tym okresie było.

    Pytanie teraz jest takie. Czy po spłacie całego zadłużenia razem z
    odsetkami mogę już od nowa sobie darmowy kredyt brać (do spłacenia w
    grace period) czy ciągle jestem w strefie oprocentowanej ? Bo na pewno
    na kolejnym wyciągu jeszcze odsetki będą, za ten krótki okres kiedy
    jeszcze zadłużenie było.

    TIA.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2005-05-05 13:34:27
    Temat: Re: Pytanie o KK :).
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Dentarg <d...@i...com> napisał(a):

> [...]
    > grace period) czy ciągle jestem w strefie oprocentowanej ? Bo na pewno
    > na kolejnym wyciągu jeszcze odsetki będą, za ten krótki okres kiedy

    jak spłaciłeś całe zadłużenie, to korzystasz już z darmowego okresu, pod
    warunkiem oczywiście że nastęny wyciąg z nowymi transakcjami splacisz w
    całości w terminie