  • 11. Data: 2005-05-06 21:45:40
    Temat: Re: tani bankomat - zagraniczna karta
    Od: ":-\),,," <...@m...il>

    Użytkownik "mateo" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d5cq46$m0u$1@news.onet.pl...
    > Jesli posiadam konto w banku egipskim (CIB) i chce wybrac złotowki w
    > Polsce
    > karta bankomatowa ( nie kredytowa), to z jakiego bankomatu najlepiej
    > korzystac, by sciagnęłpo jak najmniejsza prowizje z konta. Dzieki z górki
    > za

    A to na jakieś znaczenie ?
    Twój bank, wydawca karty, rozróżnia bankomaty zagraniczne ?
    Bo kilka polskich banków , jakich karty mam, nie rozróżniają i prowizja
    zależy tylko od banku, a nie od bankomatu. W niektórych zagranicznych
    bankomatach pieniędzy pobrać wcale się nie da.

  • 12. Data: 2005-05-07 10:17:35
    Od: "mateo" <y...@o...pl>

    W Kredyt Banku Odpowiedziano mi ze taka opłata ze strony tegoż banku w tej
    sytuacji wyniesie 3 % , a ile ze str. wlasciciela karty - banku
    gipskiego - tego nie wiedza - badz tu madry
    Maciek

  • 13. Data: 2005-05-07 12:16:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > W Kredyt Banku Odpowiedziano mi ze taka opłata ze strony tegoż banku w tej
    > sytuacji wyniesie 3 % , a ile ze str. wlasciciela karty - banku
    > gipskiego - tego nie wiedza - badz tu madry

    Moim zdaniem osoba, ktora ci takiej informacji W KB udzielila pomylila sie.
    Albo tak sformulowales pytanie, ze odpowiedziala ci na inne pytanie niz ty
    chciales uzyskac odpowiedz...;-)

    Prowizje placisz bankowi, ktory ci karte wydal wedlug taryfy, ktora ten bank
    ustalil.
    W Polsce zaden wlasciciel bankomatu nie dolicza dodatkowych oplat do
    wyplaconej kwoty.
    Jesli wyplacisz 1000zl to twoj bank rozliczy ci wyplate 1000zl i koniec.

    --
    Pozdrowienia