  • 21. Data: 2002-08-16 11:33:14
    Temat: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    > transakcje, ktora wykonalabym zagranica. mila pani mowi, ze po kursie
    > visy. kropka. cisza. no wiec ja pytam ja jaki jest ten kurs visy. mila

    W serwisie mBnaku jest codziennie oraz archiwum kursy walut po ktorych
    rozliczaja transakcje zagraniczne z tego co sie orientuje sa to kursy
    oficjalne organizacji platniczych.

    A na marginesie aby byc zadowolonym z uslug bankowych ja 4 x zmienialem bank
    z ktorym wspolpracuje, nigdzie nie bylo doskonale ale mozna sie zblizyc do
    idealu (np: podchodzisz do okienka witaja cie po imieniu, nie musisz
    posiadac dokumentow wykonujesz kazda transakcje nawet wyplata 5000 zl, jesli
    nawet czegos nie wiedza to przyznaja sie do tego mowia ze beda sie
    dowiadywac i oddzwonia rzeczywiscie oddzwaniaja)
    Jedyne wyjscie szukac lepszego...

    Pawel

  • 22. Data: 2002-08-16 11:50:34
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > A na marginesie aby byc zadowolonym z uslug bankowych ja 4 x zmienialem
    bank
    Nie chwal się tu i tak są lepsi od Ciebie ;-P

    [...]

    KJ

  • 23. Data: 2002-08-16 15:09:09
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Twój bank skasuje Cie po kursie z tabeli, z dnia rozliczenia transakcji.
    > Zgodzisz sie, ze trudno przewidziec ile ten kurs bedzie wynosil za minutę,
    > godzinę, dobę itd.
    > Czyli bank może Ci podać tylko historyczne i bieżące kursy walut.
    > I podobnie powinno być z przeliczeniami VISA.

    Bank powinien podac zasady ustalania kursu przez VISA.
    (moze one też są tajne ? :-(( )

    Co chroni (prawnie) klienta przed ustaleniem przez VISA
    kursu na poziomie 1000 PLN za $1 ?

    BAH

  • 24. Data: 2002-08-16 15:52:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Bank powinien podac zasady ustalania kursu przez VISA.
    > (moze one też są tajne ? :-(( )
    >
    > Co chroni (prawnie) klienta przed ustaleniem przez VISA
    > kursu na poziomie 1000 PLN za $1 ?

    Wolny rynek. Konkurencja. (pomijajac kwestie czy VISA rozlicza sie z
    polskimi bankami w złotych)
    Nie wiem tylko czy na rynku organizacji platniczych jest wolny rynek bez
    monopolu.

    Karol

  • 25. Data: 2002-08-16 16:06:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie chwal się tu i tak są lepsi od Ciebie ;-P

    W zmienianiu czy ilosci?

  • 26. Data: 2002-08-16 22:41:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Rena" <r...@p...pl> writes:

    > dzwonie do rb. pytam mila pania, po jakim kursie rozliczyliby mi dzis
    > transakcje, ktora wykonalabym zagranica. mila pani mowi, ze po kursie
    > visy.

    A jaka to waluta? Bo z VISA to sie raczej w zlotowkach i dolarach
    rozliczaja, a wiec dolary Ci sprzedadza po wlasnym kursie sprzedazy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2002-08-17 06:50:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 16, 2002 at 05:52:36PM +0200, Karol wrote:

    > Wolny rynek. Konkurencja. (pomijajac kwestie czy VISA rozlicza sie z
    > polskimi bankami w złotych)
    > Nie wiem tylko czy na rynku organizacji platniczych jest wolny rynek bez
    > monopolu.

    Najpierw twierdzisz ze wolny rynek a potem sie z tego wycofujesz ;-)))

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-08-17 07:42:39
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw twierdzisz ze wolny rynek a potem sie z tego wycofujesz ;-)))

    Tak wyszło :-)
    Co zrobić? Musimy z tym żyć :-)

    Karol

  • 29. Data: 2002-08-17 07:48:39
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > W zmienianiu czy ilosci?
    I w jedym i drugim.

  • 30. Data: 2002-08-17 20:05:22
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > nawet czegos nie wiedza to przyznaja sie do tego mowia ze beda sie
    > dowiadywac i oddzwonia rzeczywiscie oddzwaniaja)

    CZY MÓGŁBYS NAM ZDRADZIĆ NAZWĘ TEGO BANKU, JA TEŻ CHCIAŁBYM MIEĆ KONTO W TAKIM!!