  • 1. Data: 2002-01-29 19:22:30
    Temat: szukam informacji o PCF
    Od: "gmmucha" <f...@h...pl>

    Staram się o kredyt hipoteczny w polskim centrum finansowym, mieszczą się na
    Rodła w Warszawie,pobrali ode mnie masę dokumentów i wadium 1 %, potem
    zacząłem szukać informacji o tej firmie(i znalazłem pustkę) jeśli ktoś ma
    informacje o tej firmie to proszę o pomoc

    dziękuję mucha

  • 2. Data: 2002-01-29 20:16:59
    Temat: Re: szukam informacji o PCF
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Tue, 29 Jan 2002 20:22:30 +0100, gmmucha napisał(a):
> [...]
    >zacząłem szukać informacji o tej firmie(i znalazłem pustkę) jeśli ktoś ma
    >informacje o tej firmie to proszę o pomoc

    Mają nawet stronę: http://www.pcf.com.pl
    Swoją drogą beznadziejna.

    Ale najlepsza jest tabelka:

    http://www.pcf.com.pl/TABELK%20KREDYTOWinwest5.htm

    Albo ja nie umiem liczyć, albo oni. Ze wskazaniem na to drugie :-)

    W każdym bądź razie prawdopodobnie oszukują i nawet jeśli dają kredyt, to
    drogi, próbując wmówić, że tani, sądząc po tej tabelce...

    Pozdrawiam i życzę więcej rozsądku na przyszłość.

    --
    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 3. Data: 2002-01-30 08:41:58
    Od: "marek" <h...@p...fm>

    bardzo ryzykowny interes, na pewno czytałeś w prasie o innej podobnej firmie
    (coś tam "Kapitał", chyba), która wyrolowała kilkuset naiwniaków...
    wadium? a w jakim celu to zapłaciłeś?