  • 1. Data: 2002-01-29 16:57:36
    Temat: VISA i komórka - płatności
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie: czy ktoś z Was korzysta z usługi (a w zasadzie formy płatności)
    polegającej na podaniu operatorowi telefonii komórkowej numeru karty VISA
    (typu charge) i upoważnieniu go do comiesięcznego wystawiania rachunków na
    tę kartę?
    Czy to jest bezpieczne?
    Jak sprawdza się tandem: TELEPEKAO24 i ERA GSM?
    Niedawno na liście była poruszana kwestia płacenia za pośrednictwem usługi
    direct debit.
    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Wojtek
    GG#415453

  • 2. Data: 2002-01-29 17:02:11
    Temat: Re: VISA i komórka - płatności
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (typu charge) i upoważnieniu go do comiesięcznego wystawiania rachunków na

    Korzystam od 1998 roku i jest super :). Nigdy nie bylo zadnych problemow.

    > Czy to jest bezpieczne?

    Jak kazda platnosc.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-01-29 19:40:14
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    Użytkownik Wojtek <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a36kap$cl8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > (typu charge) i upoważnieniu go do comiesięcznego wystawiania rachunków na

    Ja też nie narzekam, czasem tylko ERA zapomni obciążyć kartę w terminie
    (trzeba uważać przy planowaniu wydatków), ale nawet te spóźnione rachunki są
    zaliczane jako opłacane terminowo (dostaję 100krotki :-)

    Pozdr
    MALko KP

  • 4. Data: 2002-01-30 17:10:41
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

> [...]
    > (trzeba uważać przy planowaniu wydatków), ale nawet te spóźnione rachunki

    > zaliczane jako opłacane terminowo (dostaję 100krotki :-)

    to, właśnie o te 100krotki mi chodzi ;-))
    Ale też i fakt, że nie bedę musiał stac kolejkach i pilnować terminów
    płatności.
    Pozdrawiam,

    --
    Wojtek
    GG#415453

  • 5. Data: 2002-01-30 18:43:31
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    > Ale też i fakt, że nie bedę musiał stac kolejkach i pilnować terminów
    > płatności.

    Tak mi się jeszcze przypomniało, że korzystałem kiedyś z PZ i rachunki Ery
    płacone były przez moje Eurokonto (za darmo). Ale po kliku miesiącach
    (pewnie dlatego, że już dużo ludzi z tego zaczęło korzystać) wprowadzili za
    PZ opłatę jak za zwykły przelew - 3 zł. Więc zamieniłem PZ na stałe
    obciążanie Visy Concerto, z czego, jak wcześniej pisałem, korzystam bez
    problemów do dziś.

    Nie wiem jak dziś wygląda odpłatność za PZ w Pekao, ale ja się zraziłem.

    Pozdr
    MALko KP

  • 6. Data: 2002-01-30 19:45:25
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Chyba się przekonałem do tej formy płatności.
    W tej chwili czekam na odpowiedź z PEKAO SA w tej sprawie.
    Nie odpowiedzieli mi od razu. Napisali, że sprawa jest rozpatrywana i
    powiadomią mnie jak tylko to sprawdzą (tzn. czy podawanie numeru karty i
    upoważnianie telefonii GSM wystawaiania rachunków obciążających kartę jest
    zgodna z regulaminem VISA
    Jak odpiszą to odpowiedź umieszcze na grupie.
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2002-01-30 20:02:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > upoważnianie telefonii GSM wystawaiania rachunków obciążających kartę jest

    ROTFL :). Dawno zadna wiadomosc na grupie tak mnie nie rozbawila :). Trzeba
    podeslac to SLuczakowi ;)

    Maciej

  • 8. Data: 2002-01-31 06:49:55
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :). Dawno zadna wiadomosc na grupie tak mnie nie rozbawila :).
> [...]

    Sprawa chyba nie jest tak oczywista, skoro od 17.01 nie mam odpowiedzi na
    moje pytanie ??
    Albo Panie z TELEPEKAO 24 (bo Panie zwykle do mnie piszą - a w zasadzie
    zawsze) nie są poinformowane należycie w tej materii.

    --
    Wojtek
    GG#415453

  • 9. Data: 2002-01-31 11:39:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Albo Panie z TELEPEKAO 24 (bo Panie zwykle do mnie piszą - a w zasadzie
    > zawsze) nie są poinformowane należycie w tej materii.

    A w jakiej sa poinformowane ? Ja przez dosc dolugi czas korzystania nie
    spotkalem sie ani razu z kompetentna odpowiedzia ww.
    Ps. W Pekao kazda sprawa jest skomplikowana. Lepiej jest u doradcow VIP, oni
    maja jako takie pojecie.
    pzd

  • 10. Data: 2002-02-04 18:52:25
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Oto zapytałem TelePekao 24 (poniżej):
    >Otrzymano: 17.01.2002
    >Temat: pytanie związane z regulaminem uzytkowania karty VISA Concerto
    >Szanowny TELEPEKAO24,
    >Mam następujące pytanie:
    >jedna z sieci telefonii komórkowych, której jestem abonentem proponuje
    następującą usługę. >Abonent podaje numer swojej karty typu charge (np. VISA
    Concerto) oraz upoważnia na piśmie sieć >do wystawienia rachunków
    obciążających rachunek karty do wysokości salda (za abonament oraz
    >przeprowadzone rozmowy) miesięcznie. Czy podanie numeru karty i wystawienie
    odpowiedniego >upoważnienie jest zgodne z regulaminem używania karty VISA?
    Czy Bank nie ma nic przeciwko >temu?
    >Po drugie czy istnieje u państwa (tzn. w ramach rachunku Euronkto WWW)
    usługa direct debit, >pozwalająca płacić za np. rachunki telefoniczne
    bezpośrednio przez bank? Gdzie znajdę na ten temat >informacje?

    A oto odpowiedź z banku;
    >Szanowny Panie,
    >uprzejmie informuję , że usługa - polecenie zapłaty nie może funkcjonować
    przy rachunku karty Visa >Concerto lub Eurokarcie.
    >W CBE Telepekao 24 można realizować polecenie zapłaty z rachunku , w Pana
    przypadku z >Eurokonta www.
    >Umowę o polecenie zapłaty może Pan zawrzeć z każdą firmą oferującą taką
    usługę, bezpośrednio u >werzyciela , lub w Banku który występuje w jego
    imieniu ( na podstawie zawartej umowy ).

    Czy może mi ktoś to przełożyc na Polski!!
    Z wyrazami szacunku,
    Wojtek