  • 1. Data: 2002-01-29 17:45:34
    Temat: W jakiej walucie pozyczke???
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    W USD, EURO czy CHF bo w PLN to mi sie na oko wogole nie oplaca...

  • 2. Data: 2002-01-29 17:52:25
    Temat: Re: W jakiej walucie pozyczke???
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > W USD, EURO czy CHF bo w PLN to mi sie na oko wogole nie oplaca...

    W najsilniejszej :).
    Teraz USD dobrze stoi wobec Euro, ale jeszce słabo wobez PLN.
    Poczekaj kilka dni, może się sytuacja troche wyklaruje.
    Dobrze policz całkowity koszt kredytu w PLN (nie tylko ratę), może ci się
    oplaci?

    Poczytaj http://em.bankier.pl/market/pieniadz/index.html

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-01-29 18:00:27
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Teraz USD dobrze stoi wobec Euro, ale jeszce słabo wobez PLN.

    Na dlugi termin (hipoteczna) - zawsze w euro

    pzdr
    wkg