  • 1. Data: 2002-01-29 20:29:46
    Temat: opinia o kliencie mBanku
    Od: "Mike" <m...@n...pl>

    Witam

    W tabeli oplat i prowizji mBanku jest taka pozycja :
    "Sporzadzenie na zyczenie opinii o Kliencie"
    Czy ktos z grupowiczow zazyczyl sobie takiej opinii? Jestem ciekawy co ona
    zawiera? Bilans rachunku, zrodla wplywow??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-30 10:21:12
    Temat: Re: opinia o kliencie mBanku
    Od: Wojciech Sobola <W...@s...pl>

    Raczej dotyczy się opinii w temacie zadłużenia klienta i ew.
    dotrzymywania terminów płatności, jak domniewam.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-30 10:58:40
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Raczej dotyczy się opinii w temacie zadłużenia klienta i ew.
    > dotrzymywania terminów płatności, jak domniewam.

    Ale w mBanku nie można się zadłużyć.

  • 4. Data: 2002-01-30 12:55:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ale w mBanku nie można się zadłużyć.

    Polak potrafi :-)))

    Sark

    p.s. może ten zapis w regulaminie juz pod katem
    przyszłych zmian ?

  • 5. Data: 2002-01-30 22:05:27
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Mike" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos z grupowiczow zazyczyl sobie takiej opinii? Jestem ciekawy co ona
    > zawiera? Bilans rachunku, zrodla wplywow??

    Od kiedy masz założony rachunek, czasami jego historię, średnie saldo itp. Niektóre
    banki
    przy starania się o kredyt wymagają takiej opinii, Citibank i Kredyt Bank wydał takie
    bezpłatnie - mam nadzieję że w wspomnianej przez Ciebie tabeli opłat i prowizji przy
    tej
    pozycji widnieje opłata 0 zł, bo jak nie to IMHO porażka.

    KZ

  • 6. Data: 2002-01-31 18:28:07
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    >mam nadzieję że w wspomnianej przez Ciebie tabeli opłat i prowizji przy tej
    > pozycji widnieje opłata 0 zł, bo jak nie to IMHO porażka.

    http://www.mbank.com.pl/tabela.html

    Pozdr.

  • 7. Data: 2002-02-03 11:54:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 30 Jan 2002 11:58:40 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale w mBanku nie można się zadłużyć.

    W tej chwili juz mozna a w sposob niedozwolony (czyli szczegolnie
    interesujacy bank pytajacy o opinie) mozna bylo zawsze i jakis sposob
    znajdzie sie na to w prawie kazdym banku :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl