  • 1. Data: 2002-01-29 17:57:36
    Temat: Starość nie radość
    Od: m...@p...onet.pl.usun

    Dzisiaj byłem świadkiem takiego zdarzenia w banku (Śląskim):
    Starszy człowiek podszedł do okienka i mówi:
    -Chciałbym wziąć kredyt na 2000zł.
    -A ma pan stałe dochody?
    -Tak, 1500zł.
    -Świetnie. A jest pan żonaty?
    -Tak.
    -Doskonale. Niestety, muszę o to spytać, ile pan ma lat?
    -75
    -Uuuu. [Z zakłopotaniem] W takim razie nic z tego.
    -Nie prościej było na początku spytać mnie o wiek?
    -Pan wygląda tak młodo...
    -A w Lukasie dali mi kredyt na 6000 i nie kręcili nosem.

  • 2. Data: 2002-01-30 08:03:31
    Temat: Re: Starość nie radość
    Od: "Dżechutimes" <r...@s...pl>

    Takiego małego kredytu nie chcieli dać takie świnie