  • 1. Data: 2002-01-29 19:20:53
    Temat: mbank na swojej stronce
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    ///Wiadomości

    W tym tygodniu w mBanku został przekroczony 1,1
    mld depozytów zgromadzonych na rachunkach naszych
    Klientów.
    29.01.2002///

    Jest dobrze :-)

    Sark

    p.s. ale wibor chyba spada ... no i rpp ...

  • 2. Data: 2002-01-29 21:11:23
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > W tym tygodniu w mBanku został przekroczony 1,1
    > mld depozytów zgromadzonych na rachunkach naszych
    > Klientów.
    > 29.01.2002///

    Trzeba nazbierac zanim nastapi era Banku Czestochowa, bo wtedy to chyba juz
    tylko odplyw bedzie...
    pzd

  • 3. Data: 2002-01-29 21:23:25
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a373is$ec8$4@news.tpi.pl>, Witold Dębicki wrote:

    > Trzeba nazbierac zanim nastapi era Banku Czestochowa, bo wtedy to chyba juz
    > tylko odplyw bedzie...
    > pzd

    No nie badz az tak pewien. Jesli uslugi nadal beda na wysokim poziomie,
    oprocentowanie tez to nazwa nie bedzie miala znaczenia. Poza tym udzialy
    nadal beda nalezaly do BRE BANKU

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-29 21:48:35
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > No nie badz az tak pewien. Jesli uslugi nadal beda na wysokim poziomie,
    > oprocentowanie tez to nazwa nie bedzie miala znaczenia. Poza tym udzialy
    > nadal beda nalezaly do BRE BANKU

    Nie jestem pewien sam sie zastanawiam... W koncu sam mam tam konto nie tylko
    prywatne, ale tez firmowe w BRE Banku. Lubie dosc ten bank i mysle ze takie
    posuniecie ma napewno na celu poprawienie bilansu BRE - dlaczego kazdy wie.
    Dodatkowo skoro BRE bylo by takie pewne ze mBank wyjdzie na prosta, to po co
    zaklada druga siec detaliczna ? Wiem ze Multi to nie to samo co wirtualny
    bank, ale... Moim zdaniem to bedzie eksperyment - czy wirtualny bank moze
    sam sie finansowac i przetrwac na rynku. To sie dopiero okaze. Poza tym
    latwiej w razie czego sprzedac wyodrebniony podmiot - BCz, niz czesc
    przedsiebiorstwa.
    A co do uslug to owszem jest ok.
    pzd

  • 5. Data: 2002-01-29 21:50:01
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    Maciej napisał(a):

    >No nie badz az tak pewien. Jesli uslugi nadal beda na wysokim poziomie,
    >oprocentowanie tez to nazwa nie bedzie miala znaczenia. Poza tym udzialy
    >nadal beda nalezaly do BRE BANKU

    No nie bądź aż tak pewien. Dla wielu to, że mBank był częścią BRE
    było jak magiczne zaklęcie. A teraz... Jeśli nie będzie odpływu,
    to przynajmniej przypływ baaardzo znacząco spadnie.

    --
    Andrzej Komisarski