  • 1. Data: 2022-02-25 14:29:20
    Temat: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    i każdy bierze 2,3,4, 5 razy.

    Czy to możliwe, że mają limity na pojedyncze branie (a nie dzienne), czy
    to jakiś limit bankomatu?

    MJ

  • 2. Data: 2022-02-25 14:57:50
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > i każdy bierze 2,3,4, 5 razy.
    >
    > Czy to możliwe, że mają limity na pojedyncze branie (a nie dzienne),
    > czy to jakiś limit bankomatu?
    Obie rzeczy są mozliwe.

    KJ

  • 3. Data: 2022-02-25 15:34:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 lutego 2022 o 15:00:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Obie rzeczy są mozliwe.

    Możliwe to są (niemożliwe jest tylko włożenie hełmu na lewą stronę), ale czy
    występują w przyrodzie?
    Bankomat wiadomo - zwykle wypłaci max. 40 lub 50 banknotów (citkowe chyba mają
    większe szczeliny,
    tzn. tak szersze góra-dół, bo aż tak mega to nie są, 100-dolarówki wypłacają, prosto
    z banku, nawet numery kolejne,
    ale z euro dają radę max. 50-eurowym, 100-eurowe są za duże), więc będzie 3900 lub
    4900, jak algorytm się upiera,
    że MUSZĄ być dwa kazimierze, chociaż mógłby jagiełłami wydać (w czasach początku tzw.
    "internetu", jak się bilety pkp zamawiało praktycznie e-mailem - i jeszcze się
    czepiali, jak się tylko kawałek wydrukowało, a nie całą kartkę,
    i to jeszcze z dekoracjami outlook expressa - żeby nie dopłacać 5zł, to konduktorzy
    miewali niezłe pliki setek - ale
    miewają je też budowlańcy w plastikowych woreczkach za pazuchą w markecie budowlanym
    ;).

    Ale czy widziałeś w jakimś banku ograniczenie pojedynczej wypłaty z bankomatu - a nie
    tylko dzienne i miesięczne kwotowe i i ilościowe?

    @OP: A gdzie te kolejki? U nas czy na Ukrainie?

  • 4. Data: 2022-02-25 15:50:28
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > @OP: A gdzie te kolejki? U nas czy na Ukrainie?

    kasy w bankomatach ma u nas nie zabraknąć

    https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomos
    ci_2022/25022022.html

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 5. Data: 2022-02-25 16:13:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Ale czy widziałeś w jakimś banku ograniczenie pojedynczej wypłaty z bankomatu - a
    nie tylko dzienne i miesięczne kwotowe i i ilościowe?

    Kolejka w Warszawie (widziałem też bankomat bez kolejki oraz bankomat
    bez pieniędzy. :) ).

    Z całą pewnością nie chodziło o limit liczby banknotów bo wyciągane
    pliki były cieniutkie. Sam nie korzystałem więc nie znam treści komunikatów.

    MJ

  • 6. Data: 2022-02-25 16:38:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 lut 2022 o 15:50, Robert_DF pisze:

    > kasy w bankomatach ma u nas nie zabraknąć

    > https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomos
    ci_2022/25022022.html

    Co wówczas, gdy będzie ujemny nadmiar?...
    Inflacji miał nie być, miała być deflacja -- i jest, ale ujemna...

    -=-

    ZTCW (ale może wiem źle) kolejne na liście są Łotwa i Estonia,
    nie Polsza... Zamiast czekać i szczekać (przepraszam, jeśli
    ranię) może warto zadbać o Rosjan żyjących w tych Państwach?...
    [lepiej nie dbać -- brak dbałości odsunie groźbę interwencji
    w Polsce o czas potrzebny na aneksję tychże Bałtów... lepiej
    gnoić, by dążyli do zmiany granic a podczas interwencji, by
    współpracowali z Federacją i narażali się na domowe konflikty,
    nieustannie wikłające Moskwę... ciekawi mnie, kto wokoło mnie
    ma własnoręcznie przygotowane trójkolorowe flagi bądź jakieś
    popiersia Putina?... -- nie aż ta mocno mnie ciekawi, bym
    dążył do odkrycia/uchylenia rąbków tychże tajemnic...]

    Póki jest czas -- zadbajcie o ludzi poniewieranych, którzy
    z nadzieją spoglądają w stronę Moskwy, czy raczej Petersburga...
    Za kilka czy kilkanaście lat może być za późno na dogawory a NATO
    może okazać się zbyt słabym sojuszem -- jak w Afganistanie, gdzie
    Afganki miast wstępować do młodego Masuda, wolały zdać się na łaskę
    mężczyzn, sobie rezerwując tylko ciążenie i rodzenie dzieci...

    Rosjanom bliżej do Arabów niż Amerykanom -- lecz Rosjanie i Arabowie
    też mają trudności we wzajemnym zrozumieniu, choć Google tłumaczą
    ich języki całkiem nieźle... ;)

    Amerykanom jeszcze dalej do Rosjanek/Rosjan niż Rosjanom do Arabów...
    (jeszcze trudniej o porozumienia -- z uwagi na kulturowe różnice)

    Jak niedawno JBiden zauważył, że Ameryka nie ma interesu w Afganistanie,
    tak za jakiś czas może powiedzieć jego następca, że nie warto rozlewać
    krwi w obronie Bałtów, aż wreszcie któryś z amerykańskich prezydentów
    zauważy, iż nie jest ornitologiem...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 7. Data: 2022-02-25 17:04:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dawid Rutkowski pisze:
    > Ale czy widziałeś w jakimś banku ograniczenie pojedynczej wypłaty z bankomatu - a
    nie tylko dzienne i miesięczne kwotowe i i ilościowe?

    Ale czy bankomaty mogą być tylko "w banku"?

    Euronet ma ograniczenie do 1000 zł. Zarabia na każdej transakcji?

  • 8. Data: 2022-02-25 17:10:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

    nie tylko dzienne i miesięczne kwotowe i i ilościowe?

    > Ale czy bankomaty mogą być tylko "w banku"?
    >
    > Euronet ma ograniczenie do 1000 zł. Zarabia na każdej transakcji?

    Nie, a prznajmniej takiego nie spotkałem. On tylko "mocno sugeruje",
    przy wprowadzeniu wyższej kwoty.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2022-02-25 17:37:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.02.2022 o 17:10, Kamil Jońca pisze:
> [...]

    Nie spotkałem się.

    > Nie, a prznajmniej takiego nie spotkałem. On tylko "mocno sugeruje",
    > przy wprowadzeniu wyższej kwoty.

    Co sugeruje? Mnie nic nie sugerował.

    MJ

  • 10. Data: 2022-02-25 18:08:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Nie spotkałem się.

    > Co sugeruje? Mnie nic nie sugerował.

    Nie pamiętam dokładnego komunikatu, ale po wpiwsaniu większej kwoty (typu
    3tys) było chyba coś o "maksymalnej sugerowanej kwocie wypłaty 1000"
    spokojnie uwierzę, że ileś osób mogło sądzić, że nie wyplaci więcej.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/