  • 51. Data: 2022-02-28 21:46:56
    Temat: Re: stoi kolejka do bankomatu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po którym kursie?

    -----

  • 52. Data: 2022-02-28 22:45:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 09:36:16 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Reklamację napisz -
    Ty tak na poważnie?
    Prywatna(chyba) firma ustaliła zasady wypłat z ich bankomatów.
    Ja wypłacając kase te zasady zaakceptowałem i mam reklamacje pisac?
    Ciekawsze rzeczy mam w życiu do robienia

  • 53. Data: 2022-03-01 09:24:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 22:45:42 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Ty tak na poważnie?
    > Prywatna(chyba) firma ustaliła zasady wypłat z ich bankomatów.
    > Ja wypłacając kase te zasady zaakceptowałem i mam reklamacje pisac?
    > Ciekawsze rzeczy mam w życiu do robienia

    Zdecydowanie - pisanie na newsach tego, co powinieneś napisać do banku.
    Chyba że sądzisz, że w bankach czytają p.b.b? To już jednak nie te czasy.

    I pytałem przecież - czy dla Ciebie osobiście i bezpośrednio te wypłaty były
    "bezpłatne"?
    Czy też bank Cię za to skasował dodatkowo?

    Jak "bezpłatne", to i tak do tego dopłacasz - a operator bankomatu może robić w jajo
    bank.
    Mogą mieć umowę, że wypłata ma być do 4k - bo bank za każdą wypłatę płaci 1,30zł.
    I jak cwany operator nagle sobie ustawi max. 500zł to bank mu za taką wypłatę jak
    Twoja kilkukrotnie przepłaci.
    A potem odbije sobie na Tobie i innych klientach.
    Chyba że operatora bankomatu kochasz - mimo że tracisz czas na 9 wypłat - albo
    przynajmniej nienawidzisz mniej niż banku.

    O przypadku "płatnym" nie będę pisał, bo wygląda na to, że na pewno tak nie było ;P

  • 54. Data: 2022-03-01 09:27:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 21:47:00 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Po którym kursie?

    Po kursie 1:1.
    1 euro za jedno euro, jakie masz na koncie eurowym.
    1 dolar za jeden dolar, jaki masz na koncie dolarowym.
    A jeśli masz na myśli wobec złotówek - po takim, jakie je kupiłeś.
    Mogłeś w citku - też mają całkiem niezły kantor, mogłeś w IKA - sprawdzone ze do
    citka dolary kupione w IKA dochodzą bezpłatnie (euro wszędzie dochodzi bezpłatnie).
    Tak się zastanawiam, czy to ja nie umiem pisać czy inni nie umieją czytać?

  • 55. Data: 2022-03-01 20:23:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 1 marca 2022 o 09:25:00 UTC+1 Dawid Rutkowski napis
    > Zdecydowanie - pisanie na newsach tego, co powinieneś napisać do banku.

    Reklamacje bym może napisał gdyby mnie oszukali/ nie zrealizowali usługi itp.
    Tu dostałem to co chciałem.

    > I pytałem przecież - czy dla Ciebie osobiście i bezpośrednio te wypłaty były
    "bezpłatne"?
    > Czy też bank Cię za to skasował dodatkowo?

    Szczerze mówiąc nie wiem.
    Nawet gdyby kosztowały że dwie dychy to i tak nie chciało by mi się jeździć po
    okolicy i szukać bankomatu który mi wyplaci jednorazowo.
    Szkoda czasu a czas to pieniądz.
    Do biedry w której jest ten bankomat mam że 400 metrów.
    Na dojście/ dojazd do kolejnego straciłbym więcej czasu niż te 9 wypłat przy
    Biedronce. I też bez gwarancji że w tych następnych wypłaca bez ograniczeń.

> [...]
    > I jak cwany operator nagle sobie ustawi max. 500zł to bank mu za taką wypłatę jak

    Problem banku i jego umów.
    > A potem odbije sobie na Tobie i innych klientach.

    Pewnie tak. Albo zmądrzeje i korzystniejsze umowy zawrze.
    Nie mój cyrk
    > Chyba że operatora bankomatu kochasz - mimo że tracisz czas na 9 wypłat - albo
    przynajmniej nienawidzisz mniej niż banku.
    Wisi mi kto jest operatorem bankomatu. Potrzebowałem gotowe i w najbliższym
    bankomacie wypłaciłem.
    I tyle.

    > O przypadku "płatnym" nie będę pisał, bo wygląda na to, że na pewno tak nie było ;P
    Tego nie zagwarantuje bo nie wnikałem.