  • 1. Data: 2022-02-23 17:16:33
    Temat: e-Pit....
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Próbuję zalogować się, ale przez roztargnienie podaję login nie swój,
    lecz matki -- dostaję prośbę o SMS, który przywędruje na telefon leżący
    poza moim (i matki) zasięgiem... Kolejne podejście jest nieudane -- nie
    mam już prawa podania mego loginu, jestem proszony o SMS, którego nie
    mogę odebrać... Pożaru nie ma -- mogę zaczekać, ale czy jest to dobrze
    rozwiązane?...

    Dlaczego podałem login matki? Albowiem później miałem sprawdzić jej
    recepty, by móc wykupić jej leki...

    Fujitsu-Siemens tak szybo/nagle_inaczej łączy się via net, że tracę
    orientację w czasie i w czynach oraz w zamiarach... Acer łączy się
    znacznie szybciej...

    Trochę jak kiedyś z samochodem -- po zmianie na Volvo szybciej
    pokonywałem proste odcinki (Mercedes nie rozwijała zbyt dużej
    szybkości, ale była dobra na zakrętach) zaś kręte drogi wolniej,
    przez co gubiłem się w tak zwanym terenie, gdy byłem zamyślony...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 2. Data: 2022-02-23 18:26:12
    Temat: Re: e-Pit....
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jest więcej kurestwa w tym systemie.
    Spróbuj zalogować się danymi autoryzacyjnymi do pit 28 ;-)

  • 3. Data: 2022-02-23 22:18:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-02-23 o 18:26, _Master_ pisze:
    > Jest więcej kurestwa w tym systemie.
    > Spróbuj zalogować się danymi autoryzacyjnymi do pit 28 ;-)

    W tych podatkowych (a nawet w ZUS) to jeszcze jest znośnie.
    Może się przyzwyczailiśmy, ale spróbuj cos z zrobić w bazie BDO.
    Tam jakiś mistrz ergonomii (chyba ten sam od Celiny) pisał te aplety a
    na uwagi o funkcjonalności butnie odpowiadają, że jest baza jest zgodna
    ze specyfikacją zamawiającego.
    Syf zamówili, to i syf dostali i są zadowoleni zamawiający i wykonawca,
    a użytkownik finansuje...