  • 11. Data: 2002-03-03 10:20:00
    Temat: Re: sposób wylogowania - bezpieczeństwo
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a5qhtd$rr3$1@news.tpi.pl...

    > sluszna uwaga... zapomnialem o dial-up'ach :))

    Imho nawet jesli chodzi o dail-up'y to opuszczajac konto np. poprzez
    zamkniecie przegladarki
    IP masz dalej taki sam dopóki sie nie rozlaczysz.
    Jesli np. podczas przegladania konta zastaniesz rozlaczony to wyjatkowo malo
    prawdopodobne
    jest zeby ktos zaintaresowany Twoim kontem dostal akurat Twoj IP ;)

    --
    Pozdrówka
    hosi