  • 1. Data: 2002-03-02 08:17:59
    Temat: sposób wylogowania - bezpieczeństwo
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    mBank na swojej stronie napisał:
    >"Przypominamy, że nasi specjaliści zdecydowanie
    zalecają opuszczanie stron transakcyjnych przez opcje
    "Wyloguj się" (lewe menu) i powrót do stron informacyjnych."<

    Jakie znaczenie ma sposób opuszczenia serwisu?

  • 2. Data: 2002-03-02 09:51:39
    Temat: Re: sposób wylogowania - bezpieczeństwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakie znaczenie ma sposób opuszczenia serwisu?

    Nie wiem jak w naszych systemach ale w gdzies tam zagranamica ;) umozliwialo
    to zalogowanie sie na tak "opuszcozne" konto - wystaarczylo odswiezac szybko
    strone i czekac na szczesliwy rtaf.

  • 3. Data: 2002-03-02 10:22:52
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    umozliwialo
    > to zalogowanie sie na tak "opuszcozne" konto - wystaarczylo odswiezac

    wystarczy ze maja zabezpieczenie w postaci jeden nr IP = jedna sesja i
    automatycznie prawdopodobienstwo ze cos takiego sie uda spada z jakiejs
    1/1,000,000 do 1 tryliardowej (czyli ze ktos sie dorwie kompa na ktorym
    siedzisz i syzbko sie zaloguje :))

    Radziu

  • 4. Data: 2002-03-02 10:41:24
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > automatycznie prawdopodobienstwo ze cos takiego sie uda spada z jakiejs
    > 1/1,000,000 do 1 tryliardowej (czyli ze ktos sie dorwie kompa na ktorym

    tylko przy założeniu że siedzisz grecznie w domciu i masz unikalne IP, ja
    np. często łączę się z pracy, i mój numer IP wtedy nie jest specjalnie
    unikalny :-)

  • 5. Data: 2002-03-02 10:46:28
    Od: "Paweł Machalski" <p...@k...chip.pl>

> [...]
    > automatycznie prawdopodobienstwo ze cos takiego sie uda spada z jakiejs
    > 1/1,000,000 do 1 tryliardowej (czyli ze ktos sie dorwie kompa na ktorym
    Albo się pod ten IP podszyje, co powoduje wzrost prawdopodobieństwa :)

    Paweł Machalski

  • 6. Data: 2002-03-02 12:52:10
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    > tylko przy założeniu że siedzisz grecznie w domciu i masz unikalne IP, ja
    > np. często łączę się z pracy, i mój numer IP wtedy nie jest specjalnie
    > unikalny :-)

    sluszna uwaga... zapomnialem o dial-up'ach :))

    Radziu

  • 7. Data: 2002-03-02 22:17:40
    Od: "Wojtek" <w...@e...edu.pl>

    "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > zalecają opuszczanie stron transakcyjnych przez opcje
    > "Wyloguj się" (lewe menu) i powrót do stron informacyjnych."<
    >
    > Jakie znaczenie ma sposób opuszczenia serwisu?

    nie ma zadneego - hasla jednorazowe

    W.

  • 8. Data: 2002-03-02 22:59:42
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@e...edu.pl> napisał
    w wiadomości news:a5rj2b$1lm3$1@pingwin.acn.pl...

    > nie ma zadneego - hasla jednorazowe

    Ma, dla podglądu stanu konta i dla realizacji
    przelewów zdefiniowanych.

    Sark

  • 9. Data: 2002-03-03 07:49:59
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojtek" <w...@e...edu.pl> napisał
    > w wiadomości news:a5rj2b$1lm3$1@pingwin.acn.pl...

    > Ma, dla podglądu stanu konta i dla realizacji
    > przelewów zdefiniowanych.
    >
    > Sark

    Terefere, a stan sesji?
    Przeciez sie nie wejdzie w srodek sesji nawet
    z tego samego kompa chwile pozniej...

    IMO takie wyjscie czasem zostawia wiszaca sesje
    po stronie banku w akceleratorze sslowym i moze
    im obniza wydajnosc, lub co by bardziej przeszkadzalo
    zjada licencje na jednoczesne polaczenia.

    P/

  • 10. Data: 2002-03-03 08:14:15
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Mar 2002 08:49:59 +0100,
    osoba podpisana: Pawel Sikora <p...@p...WYCIEP-TO.pl>
    napisała:
    [...]
    > Terefere, a stan sesji?
    > Przeciez sie nie wejdzie w srodek sesji nawet
    > z tego samego kompa chwile pozniej...
    "Chwilę"(nie wiem jak długą) później się wejdzie - przynajmniej mi się udawało.
    KJ

    --
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.