  • 1. Data: 2002-03-01 21:56:44
    Temat: BSK OnLine i haslo
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    Od ostatniej modyfikacji bsk online ciagle wypytuje mnie o haslo :-( Podczas
    przecietnej sesji (odczyt poczty z banku, przejrzenie historii za ostatni
    tydzien, jakis przelew) musze wpisywac haslo tak ze 3-4 razy :-( Czasem jest
    to kuriozalne - np system pyta o haslo przy probie odczytu poczty z banku
    lub wylogowania sie (sic!) Dodatkowo nie widze w tym zadnej logiki - odstepy
    czasowe sa rozne, przy identycznych czynnosciach raz musze podawac haslo,
    raz nie......
    Ciekawym, czy to takie nowe urozmaicenie, czy u mnie cos sie pokopalo?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-03-02 14:16:58
    Temat: Re: BSK OnLine i haslo
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

    U mnie jest to samo. Dodatkowo moje hasło ma zdecydowanie więcej niż 15
    zanków a system jeszcze nigdy nie spytał o znak powyżej 15. A używam BSK
    Online od samego początku. Na zapytanie pocztą wewnętrzną czemu tak jest,
    dowiedziałem się iż pewnie moje hasło ma tylko 15 znaków /sic!/ i że pozaty
    system BSK jest bardzo bezpieczny i ING nie widzi potrzeby wprowadzania
    żadnych zmian.

    Amehat

  • 3. Data: 2002-03-02 23:44:14
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Od ostatniej modyfikacji bsk online ciagle wypytuje mnie o haslo :-(
    Podczas

    U mnie to samo. Myślałem, że złapałem jakiegoś trojana
    Odpowiedź pocztą BSK: tak ma być. sprawdzanie jest co parę minut.

    Wkurzyć się można, ale może to nie jest aż takie głupie ???

  • 4. Data: 2002-03-03 00:00:15
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On Sun, 3 Mar 2002, inkoguto wrote:

    >U mnie to samo. Myślałem, że złapałem jakiegoś trojana
    >Odpowiedź pocztą BSK: tak ma być. sprawdzanie jest co parę minut.
    >Wkurzyć się można, ale może to nie jest aż takie głupie ???

    W Inteligo starczy bys nacisnal "wstecz" w przegladarce i
    juz przechodzisz na strone logowania. Wiec IMHO BSK lepsze
    nawet z ta niedogodnoscia :)
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 5. Data: 2002-03-03 10:09:10
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    > raz nie......
    > Ciekawym, czy to takie nowe urozmaicenie, czy u mnie cos sie pokopalo?

    I to jest kolejny gwóźdź do trumny ING BS. Nie dość, że BSK OnLine jest ociężały,
    zawiesza się, to jeszcze - szczególnie ostatnio - drastycznie przeciąga wykonywanie i
    tak już długotrwałych operacji przez zbyt częste kontrolowanie aktywnosci
    uzytkownika. Szkoda, że jedynym lekarstwem ING BS na poprawę sytuacji jest
    proponowanie klientom... zmiany Pakieru na Konto z Lwem Komfort :->>>

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl