  • 1. Data: 2002-03-02 10:43:36
    Temat: Re: EUROFUNDUSZ OBLIGACJI
    Od: <m...@p...pl>

    > witam
    > mam zamiar zainwestowac w EUROFUNDUSZ OBLIGACJI pioneer pekao. Calkowicie
    > jestem laikiem w tym temacie, ale chcialbym sie czegos nowego nauczyc, a
    > przy okazji zarobic pare groszy. Czy moglibyscie mi wytlumaczyc na czym to
    > polega, i co mam zrobic aby wejsc w to.
    >
    > dzieki
    > pozdrawiam
    > w...@i...pl

    Proponuje jednostki typu B - przy nabywaniu nie pobiora prowizji.
    Jezeli umorzysz je przed uplywem 3 lat - pobiora prowizje umorzeniowa.Jezeli
    tego nie zrobisz to automatycznie,po 3 latach,zmienia status na jednostki typu A
    i potem juz przy umorzeniu prowizji tez nie bedzie.
    Szczegoly:http://www.eurofundusz.pl/polish/fi_tabele
    .php

    Poza tym rozejrzyj sie w tych funduszach dluznych ktore inwestuja w zagraniczne
    papiery dluzne (np DWS)

    no i pamietaj ze iles tam procent w ubieglym roku bedzie nieosiagalne juz w tym
    roku NAPEWNO...jezeli chodzi o fund.dluzne/rynku pienieznego

    PIONEER Wierzycielski ma promocje do konca marca ale marki PIONEER'a CI nie
    polecam - nawet uwzgledniajac fakt ze PIONNER I EUROFUNDUSZ to juz jedna firma
    (tzn PEKAO wchlonelo PIONIEER'a)

  • 2. Data: 2002-03-02 14:17:07
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    > Proponuje jednostki typu B -
    gdzieś słyszałem że ich sprzedaż jest lub była wstrzymana ... ale nie ma
    100%

    > Poza tym rozejrzyj sie w tych funduszach dluznych ktore inwestuja w
    zagraniczne
    > papiery dluzne (np DWS)
    chyba skarbiec obligacja dolarowa

> [...]
    nie
    > polecam - nawet uwzgledniajac fakt ze PIONNER I EUROFUNDUSZ to juz jedna
    teraz jest promocja na Pioneer 2 obligacyjny - fakt dawny pioneer to szrot
    ale pod patronatem pekao to może coś z tego będzie. Bank się chyba robi z
    tym porzadek (patrz wywiad w prezesem w Parkiecie)

    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704