  • 1. Data: 2008-02-21 13:19:52
    Temat: Konto online eurobank - problem
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    witam
    czy ktos z obecnych tu uzytkownikow w/w konta mial problemy z tokenem?

    ja dzisiaj zalozylem tam konto (trwalo to... nie wiem... moze 15 minut),
    sciagnalem i zainstalowalem tokena w telefonie, po czym w domu chcialem
    po raz pierwszy zalogowac sie - dupa.
    wciaz i wciaz wywalalo blad (albo ident. albo haslo albo token - bez
    wyszczegolnienia)
    haslo i identyfikator mam napisane czarno na bialym, wiec podejrzewam,
    ze cos nie tak z aplikacja...

    odbylem dwa telefony na infolinie, ktore, mimo szczerych checi
    konsultantow, guzik daly... ot, teraz, po drugim zablokowaniu sobie
    dostepu musze z powrotem dralowac do oddzialu, zeby mi odblokowali
    dostep (ktorego i tak nie mam) oraz przeslali po raz drugi aplikacje,
    drugi z konsultantow sugerowal, ze moze to pomoze... a jesli nie? to
    pewnie czeka mnie wizja placenia 2 zl/m-c z t. sprzetowy (to i tak sie
    oplaca w porownaniu z 2zl/przelew w polbanku - w moim przypadku, kiedy
    nie moge zalogowac sie na ich strone...)

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 2. Data: 2008-02-21 13:28:49
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lut, 14:19, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:
> [...]
    > wyszczegolnienia)
    > haslo i identyfikator mam napisane czarno na bialym, wiec podejrzewam,

    sprawdz, czy twoj telefon jest na wykazie kompatybilnych z ich strony,
    Moze czas w telefonie? Sprawdz, czy nie masz rozbieznosci w zegarze
    telefonu.

  • 3. Data: 2008-02-21 13:29:24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g88ksbivxl6e$.41q445b0eyrr$.dlg@40tude.net, *Caldrith* wrote:

> [...]
    > wyszczegolnienia)
    > haslo i identyfikator mam napisane czarno na bialym, wiec podejrzewam,

    Moze twoj telefon sie nie nadaje do tego GSM_Tokenu?
    A wlasnie bo szukalem na stronie. Jakie telefony sie nadaja?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-02-21 14:02:31
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:fpjue8$el6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Moze twoj telefon sie nie nadaje do tego GSM_Tokenu?
    > A wlasnie bo szukalem na stronie. Jakie telefony sie nadaja?

    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 5. Data: 2008-02-21 17:42:51
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > sprawdz, czy twoj telefon jest na wykazie kompatybilnych z ich strony,
    > Moze czas w telefonie? Sprawdz, czy nie masz rozbieznosci w zegarze
    > telefonu.

    Pewnie problem leży po stronie telefonu. U mnie ta aplikacja działa
    idealnie...
    Spróbuj zainstalować w innym telefonie.

  • 6. Data: 2008-02-21 18:00:09
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Nika <n...@a...pl> powiedzial/a:

    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL

    odpowiem wszystkim hurtem, bo uparliscie sie na ten telefon :]
    mam motorole Z8, wiec java jest tam opatrzona wlasciwa wersja, a o to
    przeciez chodzi (jest zreszta dopisek w pdfie z wykazem telefonow, ze
    nie widniejacy na nim tel. nie jest skazany na niedzialanie)

    poza tym, co nastepuje:
    w placowce sciagnalem nowego tokena, dostalem drugie haslo do bankowosci
    elektronicznej i w domu wszystko slicznie zadzialalo...

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 7. Data: 2008-02-21 19:44:45
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "Caldrith" <k...@i...pEEl> wrote in message
> [...]
    > oplaca w porownaniu z 2zl/przelew w polbanku - w moim przypadku, kiedy
    > nie moge zalogowac sie na ich strone...)

    powiem tak. po 7 tokenach GSM, synchronizacjach w oddziale, synchronizacjach
    przez telefon, testowaniu na 3 telefonach u róznych operatorów, dzis olalem
    token. zdefiniowalem przelew do mbanku skad moge robic przelewy potwierdzane
    sms-em, a eurobank traktuje jako konto oszczednosciowe
    co do tokenów to sa rózne wersje. niedawno dawali 1.1 który wysypywal sie na
    starych tel z bledem javy. teraz daja 1.2 który sie nie wysypuje, ale....
    tez niedziala ;-(
    ogólnie produkt niedopracowany. czasami dziala, czasami nie. nikt nie wie
    dlaczego.
    a synchronizacja polega na spisaniu numeru hasla które wygenerowal token a
    nie samego hasla!!! czyli co jak wygeneruje w tokenie 10 hasel to sie nie
    logne ? beznadzieja. kiedys tez mi sie rozsynchronizowywala karta do VPN-u.
    ale synchro polegalo na wklepaniu wygenerowanego hasla, a ilosci
    wygenerowanych hasel.
    Beznadzieja.

  • 8. Data: 2008-02-21 21:59:41
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > powiem tak. po 7 tokenach GSM, synchronizacjach w oddziale, synchronizacjach
    > przez telefon, testowaniu na 3 telefonach u róznych operatorów, dzis olalem
    > token.

    No to coś mi się widzi, że po prostu miałeś pecha ;)
    Aż mi się ciśnie na klawiaturę SOA#1 "u mnie działa". A tak bardziej serio to
    wśród kilkunastu znajomych nie zaobserwowałem żadnych problemów z działaniem
    tokena GSM (a przekrój telefonów dość duży, od starych Siemensów przez wczesne
    Motorole, po Sagemy i Eryki).

    Ale warto odnotować, że dalej coś gdzieś mają nie do końca dopracowane.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 9. Data: 2008-02-22 06:54:43
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    RobertS pisze:

    > Pewnie problem leży po stronie telefonu. U mnie ta aplikacja działa
    > idealnie...
    > Spróbuj zainstalować w innym telefonie.

    Wyslalem token na iny telefon via Java i jest problem kod aktywacyjny
    dziala ale wskazania nie. Hmmm ciekawe czy jak przeloze karte bedzie
    dzialac. Ktos probowal przniesc sobie token na inny telefon ?

  • 10. Data: 2008-02-22 06:57:02
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Parl Dro pisze:

> [...]
    > Motorole, po Sagemy i Eryki).
    >
    > Ale warto odnotować, że dalej coś gdzieś mają nie do końca dopracowane.

    Mam ten token ale chyba wezme "fizyczny" upierdliwosc tego jest
    straszliwa w sensie obslugi. Czy fizyczny tez ma jakies chore PINyczy
    poprostu wpisuje sie cyferki